Mit tegyek? Átálltunk digitális tv-re (Vodafone) , a box smartkártya hiba/korlátozás-t ír ki és nem csatlakozik a hálózathoz. Össze van kötve a netes box-al is és úgy se jó. Az analóg tv működik jól. Mi a teendő, hogy az analóg mellett a digitális is
Figyelt kérdés
működjön? Nincs is smartkártya se a boxban se a tv-men.2021. szept. 3. 08:11
1/14 anonim válasza:
Mi lenne, ha felhívnád őket?! Talán tudnának segíteni, nem úgy mint mi...
Ne legyetek már ennyire életképtelen faccok
2/14 A kérdező kommentje:
Te vagy az életképtelen trollkám! Nem azt kérdeztem, amit leírtál. Primitív kötekedő. Biztos itt is tud segíteni. Különben is voltam bent, de össze vissza beszélnek, terelnek és még flegmák is.
Valaki értelmes, normális írjon, ne ilyenek mint troll!
2021. szept. 3. 08:21
3/14 A kérdező kommentje:
Biztos itt is tud segíteni vki,
2021. szept. 3. 08:22
4/14 anonim válasza:
milyen box?
kicsi androidos? abba nem is lesz kártya
ha a régi nagy és nincs benne, az baj
5/14 A kérdező kommentje:
horizon a tv box
2021. szept. 3. 08:26
6/14 A kérdező kommentje:
Teendő?
2021. szept. 3. 08:27
7/14 A kérdező kommentje:
fontos lenne, köszi
2021. szept. 3. 08:32
8/14 A kérdező kommentje:
Valaki szakértő?
2021. szept. 3. 08:38
10/14 A kérdező kommentje:
bármit kipróbálok, nem jó
2021. szept. 3. 08:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!