IPTV -régi Samsung TV - nincs hang. Hogyan állithatok a hangerőn?
A távirányítón a hangerő. gomb áthúzva
Tehát lenémitva, hiába változtatom meg, és szeretném feljebb venni, visszavált azonnal némitásba.
A volumengombok nem reagálnak.
Ha van box, akkor ahhoz van külön távirányító. Azon ugyanúgy van hangerő-gomb, mint a tv távirányítóján. Ha azon le van véve a hangerő, akkor TV-n hiába állítgatod.
Nekem mondjuk a set top box rá van kötve a hifire, arról szól a hang, a tv hangszóróját sosem használom. De most kipróbáltam, a tv-n hiába emelem a hangerőt, ha a box távirányítóján 0-án van a hang, nem szólal meg.
Elsö perctől - Iptv telepités óta -csak az elöbbi szerint tudtam használni ezt a tv-t. A boxhoz nem jo távirányítót kaptam a beszereléskor, nincs rajta minden gomb, ami a
cisco boxhoz valo lenne. Ezért csak igy müködött a rendszer.A Telekom hibabejelentésre nem jön, csak telefonon tájékozodik a problémáról, majd lezárja az ügyet. Sőt még valotlanságot is képes leírni a zárás okaként, háritva a bejelentőre. Saját tapasztalat.
Az egész leírásodból nem derül ki, hogy átkötéskor másik tévére, boxra stb. szűnt meg a hang, vagy minden változtatás nélkül, egyik napról a másikra.
"A távirányítón a hangerő. gomb áthúzva"
gondolom azt akarod mondani, hogy a képernyőn van kint a némítás jel, nem a távirányítón húzódott át a gomb.
"Tehát lenémitva, hiába változtatom meg, és szeretném feljebb venni, visszavált azonnal némitásba."
Akkor igen valószínű, hogy a távirányító némítás gombja van beragadva, vagy a tévében van olyan hiba, ami miatt a készülék "hiszi azt", hogy folyamatosan némítod.
Ha a hangerő-állítás tényleg a tévéden, annak távirányítóján történik, ehhez a hibához a szolgáltatónak semmi köze, ez a tévéd-távirányítód hibája.
A box távirányítóján müködik az alsó lenti hangerő gomb.De "önálló életet kezdett el élni". vagyis némitásba van. Ha megnyomom a tv n áláll a némítás egy másodpercig, aztán magátol visszajön a némitás.
A távirányítón az OK gomb baloldalán lévő hangerő gombok nem jók.Mint irtam az 5.hsz.ban,kénytelen voltam eddig a készülék gombjait használni..Magentára váltáskor nem lehetett szinkronizálni a távirányítót. Most lejár a hüségidöm, gondolkodom a váltáson.
Érdekes.
Most már az is megfordult a fejemben, hogy esetleg a két távirányító egymás eszközét bezavarja. Nagyon ritkán előfordul, hogy eltérő eszközök is azonos kódokkal operálnak, ilyenkor minden meghülyül.
Próbáld meg felváltva totál kitakarni egyszer a box, egyszer a tévé infra-vevő felületét valamivel és úgy próbálni a két távirányítót egyenként.
Sajnos csak az egyik müködik a box-al, mint rtam
az sem az igazi. Tudom, hogy már korábban meg kellett volna oldanom
Már a beszereléskor gond volt. Egy szabin lévö helybéli szakembert helyettesítö emberke ügyködött vele. Eltávozáskor szerettem megkérdeztem a becses nevét, amit nem árult el. Bejelentettem a gondomat a T comnál, az épp környéken járó "kollégák" szombati nap ebédidöben lecsaptak rám, és közölték, hogy minden rendben. Kértek 1000 ft.-ot
Nem csoda, hogy egy ideig elegem lett belőlük
Boldogultam, ahogy tudtam
Bocs a kitérőért. Köszönöm a segítő szándékát. Egy 73 éves nyugdijas vagyok, és nem szenilis öreghölgy, csak már belefáradtam a szakik simliskedéseibe. Legutóbbi hibát azzal zártle az egyik T com-os szaki, hogy
nem voltam elérhetö. Egyébként 4 nap múlva jelentkezett sms, majd telefonon
Egy egész délelőtt telefonon konzultáltunk egymással Ezért gondolkodom a váltáson kb17 év után.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!