Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » IPTV -régi Samsung TV - nincs...

IPTV -régi Samsung TV - nincs hang. Hogyan állithatok a hangerőn?

Figyelt kérdés

A távirányítón a hangerő. gomb áthúzva

Tehát lenémitva, hiába változtatom meg, és szeretném feljebb venni, visszavált azonnal némitásba.

A volumengombok nem reagálnak.



#hangerő TV
2020. júl. 21. 22:56
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Set top boxon próbáld állítani a hangerőt, lehet, hogy azon van lenémítva.
2020. júl. 21. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
Hogyan? Laikus vagyok
2020. júl. 21. 23:38
 3/13 anonim ***** válasza:
100%

Ha van box, akkor ahhoz van külön távirányító. Azon ugyanúgy van hangerő-gomb, mint a tv távirányítóján. Ha azon le van véve a hangerő, akkor TV-n hiába állítgatod.

Nekem mondjuk a set top box rá van kötve a hifire, arról szól a hang, a tv hangszóróját sosem használom. De most kipróbáltam, a tv-n hiába emelem a hangerőt, ha a box távirányítóján 0-án van a hang, nem szólal meg.

2020. júl. 21. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 A kérdező kommentje:
Eddig a box távirányítón nem használtam a hangerö gombokat, a készülék gombjait hasznéltam. Nem a tv távirányítóját,és működött a hang.A box saját irányítóján nem működött. Most a készüléken sem, és a boxon sem.
2020. júl. 22. 00:51
 5/13 A kérdező kommentje:

Elsö perctől - Iptv telepités óta -csak az elöbbi szerint tudtam használni ezt a tv-t. A boxhoz nem jo távirányítót kaptam a beszereléskor, nincs rajta minden gomb, ami a

cisco boxhoz valo lenne. Ezért csak igy müködött a rendszer.A Telekom hibabejelentésre nem jön, csak telefonon tájékozodik a problémáról, majd lezárja az ügyet. Sőt még valotlanságot is képes leírni a zárás okaként, háritva a bejelentőre. Saját tapasztalat.

2020. júl. 22. 01:09
 6/13 Wadmalac ***** válasza:
62%

Az egész leírásodból nem derül ki, hogy átkötéskor másik tévére, boxra stb. szűnt meg a hang, vagy minden változtatás nélkül, egyik napról a másikra.


"A távirányítón a hangerő. gomb áthúzva"

gondolom azt akarod mondani, hogy a képernyőn van kint a némítás jel, nem a távirányítón húzódott át a gomb.


"Tehát lenémitva, hiába változtatom meg, és szeretném feljebb venni, visszavált azonnal némitásba."

Akkor igen valószínű, hogy a távirányító némítás gombja van beragadva, vagy a tévében van olyan hiba, ami miatt a készülék "hiszi azt", hogy folyamatosan némítod.

Ha a hangerő-állítás tényleg a tévéden, annak távirányítóján történik, ehhez a hibához a szolgáltatónak semmi köze, ez a tévéd-távirányítód hibája.

2020. júl. 22. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 A kérdező kommentje:

A box távirányítóján müködik az alsó lenti hangerő gomb.De "önálló életet kezdett el élni". vagyis némitásba van. Ha megnyomom a tv n áláll a némítás egy másodpercig, aztán magátol visszajön a némitás.

A távirányítón az OK gomb baloldalán lévő hangerő gombok nem jók.Mint irtam az 5.hsz.ban,kénytelen voltam eddig a készülék gombjait használni..Magentára váltáskor nem lehetett szinkronizálni a távirányítót. Most lejár a hüségidöm, gondolkodom a váltáson.

2020. júl. 22. 09:44
 8/13 Wadmalac ***** válasza:

Érdekes.

Most már az is megfordult a fejemben, hogy esetleg a két távirányító egymás eszközét bezavarja. Nagyon ritkán előfordul, hogy eltérő eszközök is azonos kódokkal operálnak, ilyenkor minden meghülyül.


Próbáld meg felváltva totál kitakarni egyszer a box, egyszer a tévé infra-vevő felületét valamivel és úgy próbálni a két távirányítót egyenként.

2020. júl. 22. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Sajnos csak az egyik müködik a box-al, mint rtam

az sem az igazi. Tudom, hogy már korábban meg kellett volna oldanom

Már a beszereléskor gond volt. Egy szabin lévö helybéli szakembert helyettesítö emberke ügyködött vele. Eltávozáskor szerettem megkérdeztem a becses nevét, amit nem árult el. Bejelentettem a gondomat a T comnál, az épp környéken járó "kollégák" szombati nap ebédidöben lecsaptak rám, és közölték, hogy minden rendben. Kértek 1000 ft.-ot

Nem csoda, hogy egy ideig elegem lett belőlük

Boldogultam, ahogy tudtam

Bocs a kitérőért. Köszönöm a segítő szándékát. Egy 73 éves nyugdijas vagyok, és nem szenilis öreghölgy, csak már belefáradtam a szakik simliskedéseibe. Legutóbbi hibát azzal zártle az egyik T com-os szaki, hogy

nem voltam elérhetö. Egyébként 4 nap múlva jelentkezett sms, majd telefonon

Egy egész délelőtt telefonon konzultáltunk egymással Ezért gondolkodom a váltáson kb17 év után.

2020. júl. 22. 15:30
 10/13 Wadmalac ***** válasza:
Elég szomorú, hogy ilyen területi különbségek vannak, nálunk elég gyorsan ugrank, ha gond van és általában meg is oldják. Csak a telefonos hülyének nézésen kell túljutni a probléma megadásánál, igen, be van dugva, igen, megpróbáltam az újraindítást, igen, több mint fél percig volt kihúzva....
2020. júl. 23. 09:13
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!