Miért szívja le az aksit a fejegység?
Vettem egy új fejegységet ami max 1 hét alatt teljesen lemeríti az aksit. Ugyanaz a bekötése mint a gyárinak. 2 canbus vezeték meg a föld meg kap fix 12V-ot.Amikor leállítom az autót kikapcsol.
Lehet hogy zárlatos a készülék?
#Aliexpress HUF 76,990.08 39%OFF | DSP 4G 64G Android 9.0 Car DVD GPS For Alfa Romeo Spider Alfa Romeo 159 Brera 159 Sportwagon RADIO stereo auto navigation
Innen rendeltem Alfa Romeo 159-be
Ilyenre nem panaszkodnak más vásárlók, egyébként zárlaton a rövidzárlatot értjük általában, ami biztosíték kinyomásával vagy egyéb jelenségekkel jár és jobbára működésképtelenséggel.
Ez viszont működik.
Másrészt általában még a kínai gagyi rádiók sem szoktak rendellenes nagyságú áramot felvenni, kikapcsolt állapotban. Biztosat persze vizsgálat / mérés alapján lehetne mondani. Ha esetleg csökkent az akku kapacitása, szulfátosodott, az is járhat ilyen következménnyel.
"5 napig nem volt használva az autó és a nullára leszívta még gyújtást sem lehetett adni rá."
Az is lehet, higy gyári hibás a fejegység, és valamelyik alkatrész benne kikapcsolt állapotban is áramot vesz fel, vagy zárlatos is lehet, mert az erősítőmnél is volt olyan probléma, hogy zárlatos lett a végfok, de nem nagyon volt észrevehető jele, csak annyi, hogy halkabb lett egy kicsivel.
Mikor szétszedtem akkor látszott, hogy kiütotte az egyik kis 104 -es kondit(elégette).
Általában egy fejegységnek nem szabadna ennyire leszívni az aksit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!