Upc, beltéri egység, nincs jel. Miért?
Figyelt kérdés
Reggel néztem a tévét, elmentem fürdeni, amikor visszajöttem azt írta ki a tévé, hogy nincs jel. Szétszedtem, újra összeraktam de semmi nem változott. Az is egy kis probléma, hogy egy cégtől bérlem az ingatlant, és nem az én nevemen van, nincs vevői azonosítóm, semmim. Nem tudom, ha központi a hiba, így tudnak e segíteni. Melóba kellett jönnöm, így nem tudom, hogy jó lett e azóta vagy sem. Bár magától nem hinném. Folyamatosan zölden, stand by módban világít, távirányítóra nem reagál. Valami ötlet?2020. febr. 27. 10:02
1/14 anonim válasza:
Rázd meg, állítsd fejre, nekem az megoldotta.
2/14 anonim válasza:
Ja, és indítsd újra.
Én sose hagyom bekapcsolva, ha nem használom, rengeteget fogyaszt.
3/14 A kérdező kommentje:
Ezeket próbáltam 😉 nem jött össze. Nem értek hozzá sajnos, de ha valami 20 perccel előtte ment, az hogy tudott letérdelni ennyi idő alatt. Szóltam a cégnek is, akitől bérlem az ingatlant. Azt mondták utána néznek. Tapasztalatból mondom, hogy ez egy here vakarást jelent jelen esetben 😣
2020. febr. 27. 10:15
4/14 Szervizmérnök úr válasza:
Ha a TV menüje írja ki, hogy nincs jel (azaz nem jut el a HDMI-bemenetre semmi), az lehet a box problémája, lefagyása is, ilyenkor első az áramtalanításos újraindítás.
Boxnak szokott ilyen baja lenni, alkalmi fagyás vagy végleges hiba is lehetséges.
Ha a box írja, hogy nincs jel, de még működik a UPC-menü, illetve él a UPC távszabályzó, olyankor lehet az antennajel hiányára gondolni és várni, míg visszajön.
Box újraindítása sem árthat, ha nem is feltétlenül segít, de egyéb piszkálásokkal nem árt vigyázni, mert laikusok ilyenkor vihetnek be műhibákat.
5/14 anonim válasza:
A távirányítóba mozgasd meg az elemet. Lehet az nem érintkezik rendesen, és ezért nem kapcsol be.
6/14 anonim válasza:
Dugd be a kábelt a tévébe és nézd meg, hogy analóg adás van-e. Ha az sincs, akkor várni kell, központi hiba. Ha az van, akkor a box menüjében a gyári beállításokat kell választani, a jelszó (hacsak nem változtattad meg) 0000.
7/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, a nagy részét próbáltam reggel, viszont közvetlenül nem dugtam még be a tévébe. Itt jelen esetben a tv írja, hogy nincs jel. Sajnos most nem tudom megpróbálni mert melózom, ráadásul csak hajnalban érek haza, de ezt akkor még megpróbálom. Ha akkor is ez az üzenet jelenik meg, akkor esetleg központi? Ha nem, akkor meg az egység gatya? Nemrég kaptam amúgy, kb két hetet üzemelt. Újraindítás után picit gondolkodott, utána stand by, és utána mindegy mit nyomsz szarik rá mindenre.
2020. febr. 27. 10:59
8/14 A kérdező kommentje:
Ja és ugye a boxon is van egy bekapcs gomb. Arra is szarik rá. Csak zölden világít a stand by.
2020. febr. 27. 11:01
9/14 anonim válasza:
1221 az ügyfélszolgálat száma.
10/14 anonim válasza:
Oh, UPC-nél heti rendszerességgel volt lefagyás, olyankor se tv, se net, se vonalas telefon nem volt. Mire megoldódott a probléma, ki-be kapcsoltam a modemet, akkor meg volt vagy fél óra, mire magához tért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!