Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Miért kapcsol ki meg be az...

Miért kapcsol ki meg be az autó rádió?

Figyelt kérdés

Van bekötve láda is meg érősitő,hallgatom 20-ason pl

Eggyet gondol,kikapcsol utána meg vussza be kis idő mulva

A muktkir elment az irányjelző is meg meg fagyoot a km óra meg a fordulat mérő is tőle



2020. febr. 19. 07:24
1 2 3
 11/24 A kérdező kommentje:

A multkor eggyet gondolt bekapcsolt és elment az irányjelző meg megfagyott az óra 60 km-nél a fordulat meg 2000-n

Kiszedtem a biztositékokat,visszaraktam utána mindet egyesével utána jo volt

2020. febr. 19. 11:07
 12/24 anonim ***** válasza:

#10 Az a baj, hogy hiába indít az akku rendesen, ami ugye rövid idejű nagy áramfelvétel. Viszont egy erősítő és szubláda folyamatosan nagy áramfelvétellel terheli, főleg nagy hangerőn az erősebb basszusoknál. Egy átlagos , indításra tervezett akku viszont ezt nem tudja kiszolgálni, ezért van, hogy erősebb hangerőn lekapcsol az erősítő egy kondi nélküli rendszerben, és csak akkor kapcsol vissza ha az akku kicsit regenerálódik. Jelen esetben is úgy lerántja a rendszert, hogy a műszeregység vezérlője sem kap elég tápot.

Nekem az a véleményem, hogy kondi mindenképpen kellene, addig meg lekötni míg gajra nem vág valamit.

2020. febr. 19. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/24 Szervizmérnök úr ***** válasza:

# 12

De itt nem extrém terhelésről van szó, jelentsen bármit a kérdező által is megemlített "20-as".

Ő már örülne szerintem, ha halkan is tudná hallgatni.

2020. febr. 19. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/24 anonim ***** válasza:

Hagyjuk már ezt a kondizást !

Parasztvakító sallang marketing termék !

Egy rossz rendszeren nem segít.

Egy jó rendszeren meg nem veszed észre,hogy ott van a kondi,vagy nincs.

Nem beszélve az átlag,olcsó vacak kondikról,ami nem hogy nem segít semmit,hanem még álló helyzetben süti kifelé az akksit,persze csak lassan,de akkor is.

Ennyi erővel lehetne azt is mondani,hogy azért csinálja a kérdező által fent leírt problémákat,mert nem elég nagy az erősítője meg a ládája.

Autós tuning show-n hány olyan kocsit láttál amibe volt kondi ?

És nem amatőr vagy giccses autósról beszélek.

Szinte kivétel nélkül,akiknek komoly a rendszere,( Hangminőség )és/vagy hangnyomás versenyeznek is,ott bizony nem fogsz látni egy kondit sem,hanem inkább rengeteg akkut párhuzamosítva,és abból is a drágább jobb minőségűeket.

Legtöbbször ilyenkor a házilagos bekötögetések csinálják a rumlit,a nem megfelelő kábelek,és legfőképpen a nem megfelelő kivételezésű szerelgetések miatt.

Mikor jön hozzám egy hasonló problémával rendelkező ifjonc,és megnézem mit művelt,és hogyan,el is megy a kedvem attól hogy helyretegyem a rendszerét.

Vékony kábelek,forrasztás helyett összecsavarás majd szigszalagozás,a kábelek tetszőlegesen vannak húzva,át mindenen ami útban van,kitéve a taposás,horzsolás,szakadás,és esetleg a nagy hőnek..stb..

De azért szóljon ám nagyot....ja..

2020. febr. 19. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/24 anonim ***** válasza:

Kondinak akkor lenne a legnagyobb haszna,ha nem a primer oldalon növeljük a kapacitást,hanem a szekunderen,vagyis az erősítőben lévő kis puffereket fejelnénk meg még pár kondival,csak persze ez helyigényes,és az autós erősítőkbe nem sok hely marad ilyen műveletekre.

Hacsak nem átdobozolod.

2020. febr. 19. 12:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/24 A kérdező kommentje:

Egy auna duplanyomós mélyláda 25cm mélyekkel,W meg ohm nincs ráirva

Meg dragster da 2002 erősitő

2020. febr. 19. 12:35
 17/24 Wadmalac ***** válasza:

"A muktkir elment az irányjelző is meg meg fagyoot a km óra meg a fordulat mérő is tőle"


Ne haragudj, de tényleg fáj olvasni, ez nem írási sebesség kérdése, hanem tényleg helyesírási trehányság.


De nem ezért idéztem.

Ez nem olyan hibára vall, amit egy biztosítéksaru okoz.

Ha ott egyszerre több dolog bolondult meg, az vagy rövidzár, vagy testhiba.

Jól át kéne nézni a műszerfalban mászkáló tyúkbélköteget, ott, ahol a fejegység kábelezése találkozik az egyéb tápzsinórokkal.


Gondolom nem örülnél, ha egyszer csontra kiégett kocsi várna rád a parkolóban. Pedig a műszerfalban keletkezett elektromos tűz esetén tutira kiég az egész hóbelevanc.

2020. febr. 19. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/24 A kérdező kommentje:

Értem,átnézem

A helyesírási hibárol annyi,hogy nem éppen kis kezem vagy egy sz@ros z5-höz képest

Egy ujam letakar 9 gombot

Gondolom te a pici irodista ujacskáiddal helyesebben tudsz irni.

Nem kötetekedésként,eltudtad olvasni mit akartam,nem?

Akkor meg?

2020. febr. 19. 14:39
 19/24 Wadmalac ***** válasza:

"Egy ujam letakar 9 gombot"


ujjam


"ujacskáiddal helyesebben tudsz irni."


ujjacskáiddal


"Nem kötetekedésként,eltudtad olvasni mit akartam,nem?"


El tudtad olvasni, mit


Ez nem vastag ujj meg kapkodás, ez a helyesírási ismeretek hiánya.


"Akkor meg?"


Akkor is értem, mit mondasz, ha tömény hagymaszagot lehelsz közben a pofámba, de mégis zavar.

2020. febr. 19. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/24 Wadmalac ***** válasza:
Amúgy milyen kocsi? Csak mert a műszerfal kábelproblémákban segítség lehet a tipphez.
2020. febr. 19. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!