Mi értelme van, hogy a Vodafone a UPC felvásárlásával pont a UPC-s ügyfeleket hagyja cserben?
Azt hittem, hogy mint upc-s ügyfél, majd a Vodafone vezetékes szolgáltatását vehetem igénybe, elvégre a vezetékes hálózat ki van építve, de a Vodafone TV kb. mindenben jobbnak tűnik a happy home, mediaboxtól a felhasználói felületig.
Az ügyfélszolgálaton kiderült, hogy ahol van upc, ott nem lehet vodás vezetékes szolgáltatást választani mert csak.. Ehelyett kénytelen az ember megint egy évre megkötni a hulladék upc szolgáltatásért a szerződést (mert ha nem hosszabítunk, igencsak megdrágul). Ezzel most létrejön majd az az idióta helyzet, hogy pár hónapon belül nem lesz upc, de én még mindig ugyanúgy fizethetnék a upc szolgáltatásért. Nem az lenne a normális. hogy Vodafone automatkusan átváltja minden upc-s ügyfélnek a saját szolgáltatását?
"mert ha nem hosszabítunk, igencsak megdrágul"
ezt a butaságot honnan veszed?
Jogszabályi kötelezettség alapján minden természetes személy számára az alábbi értesítést nyújtják a számlában:
Az Ön határozottidejű szerződése hamarosan lejár, és ezt követően előfizetése az alább megjelölt időponttól kezdődően határozatlan időtartamú szerződés keretében folytatódik
tovább. Az új, határozatlan idejű szerződés alapján nyújtottszolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételekkel
megegyeznek, ide értve azt a rendelkezést is, mely alapján a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás díját évente egyszer a fogyasztói árindex növekedésével megegyező mértékben
módosítani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!