Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Az Alzáról rendeltem egy TV-t...

Soleil kérdése:

Az Alzáról rendeltem egy TV-t december közepén. Nem volt vele semmi gond, de Január elején pixeles lett. Ez egy 4K-s TV, szóval látványos a minőségi hiba. Küldtem képeket róla, de ők nem látják a problémát. Mi ilyenkor a teendő?

Figyelt kérdés

2020. jan. 14. 12:21
1 2
 11/13 anonim ***** válasza:
79%
Mi sem látjuk a képeket.
2020. jan. 14. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/13 anonim ***** válasza:
100%

lol


próbád makróval közelről csinálni a képet.


ha egyértelműen látszik, nyugodt lehetsz benne hogy jön érte a futár ha kéred.

2020. jan. 15. 00:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/13 gabesz147 ***** válasza:
100%

Nem először hallok az Alzáról rosszat, reklamációs ügyben.

Bíróság, Fogyasztóvédelem, ha a szép szó nem használ.

2020. jan. 15. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!