Kínai 2din 7023B probléma?
2003 as touranban rcd300 ast kicseréltem a fent említett fejegységre.
Sok gond volt.
ISO csati nem volt jo hozzá, így szivargyújtóról üzemel ha kikapcsolom akkor mutatja az időt a kijelzőn és a fénye zavar.Rádió állomásokat nem fog,fantomtápos átalakító kell vajon?
Régi rádiót nem tudom vissza rakni mert kábeleket levágtam a csatiról és amikor visszakötöttem ugyan úgy akkor be se kapcsolt, ezért van most szivargyújtóra kötve az új.
Jól szétbarmoltam az egészet, annyira akartam egy ilyen fejegységet.
Ja a kocsiban a csati drót színei nem egyérzelműek pedig gyári.
Fekete szín nincs.
2db piros-sárga (vastag)
2db barna-piros (vékony)
1db barna vastag és
1db barna vékony.
Antennát bedugtam lecsupaszítva a bégét de nem fogot semmit a rádió.
Szerintem csak jól szétbarmoltam az egészet.
Boldog karácsonyt
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ember, ezt még hallgatni is rossz. Eleve nem értem mi visz rá valakit, hogy ilyen kínai gagyi sz.rt önként építsen az autójába.
De ha már, akkor is szép tisztán dolgozunk, és a gyári köteget soha nem sértjük meg. Ilyenkor a gyári csatira teszel szépen egy ISO adaptert, aztán annak a másik végét már levághatod és kedvedre barmolhatod tovább, az autó gyári rendszere így nem sérül és a taknyolás később bármikor visszafordítható.
Hallod komolyan kész vagyok, hogy ilyen van...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Nem egyértelműek."
Ez csak egy multiméter kérdése, ami egyértelművé teszi.
Nekem egy más típusú eszköz tökéletesen működött így:
- Sárga: fix 12 V.
- Piros: gyújtás 12 V.
- Fekete: GND.
Értem ezalatt, hogy a gyújtás levételével kialszik minden, a készenléti óra is.
Vezetés közben vagy készenléti világítás vagy üzemi, ez már csak ilyen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Tudom és írtam is hogy jól elbarmoltam,kapcsolóra gondoltam én is a piros szálra hogy a memória megmaradjon.
Írtam hohy vissza kötöttem a csatira a kábeleket, de utána a gyári rádio be se kapcsolt, gondolom az egyforma vezetékekre és megvseréltem de úgy se.
Köszi a válaszokat.
Régen könnyebb volt egy fejcsere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!