T-Home rendszer üzenet: Kártya hiba- kérjük ellenőrizze a kártyát! Jártatok már így?
Figyelt kérdés
Akárhányszor kikapcsolom a boxot....tv-t...kiveszem-beteszem a kártyát..semmi változás nemtörténik. Mindig ezt a hiba üzenetet kapom. Szerelőt egyelőre nem hívtam még, úgy vagyok vele, hogy hátha valaki járt már így és csak végső esetben kell szólni a szakértőknek. Esetleg valaki tudna valamit segíteni? Hozzátenném még, hogy nagyon ritkán van bekapcsolva a tv...nemtudom van e valami köze a problémához.2019. okt. 19. 18:29
1/1 anonim válasza:
"Szerelőt egyelőre nem hívtam még"
Ügyfélszolgálatot kell.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!