Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Szórakoztató készülékek » Mit tegyek? Lefagyott az okosóra.

Mit tegyek? Lefagyott az okosóra.

Figyelt kérdés

Rendeltem egy okosórát ami ma érkezett meg. Fel is töltöttem, elolvastam a használati utasítást majd elkezdtem próbalgatni. Letöltöttem hozzá a szügséges alkalmazást, majd párosítottam a két készüléket. Minden rendben ment, amíg a telefonom fel nem dobott egy olyan üzenetet, hogy frissítsem az az app verzióját. Rámentem a frissítésre. A telefonom kiiírta hogy updating, majd az óra egy kék felfelé mutató nyílt mutatott. Eltelt fél perc és a telefon kiírta hogy failed to update. Majd visszalépett az alkalmazás főoldalára. Ezzel nem is lenne nagy baj, csakhogy az okosóra kijelzőjén ott maradt a kék felfelé mutató nyíl. Már fél óra eltelt és még mindig semmi változás. Már mindent megpróbáltam. Nyomkodtam az órát hosszan röviden, sokszor egymás után de nem reagált, kikapcsoltam a bluetooth-t a telefonon, próbáltam ki-be kapcsolni a telefont, bezárni az alkalmazást, újrapárosítani a két eszközt, de egyik sem vált be. Semmi reakció nincs az okosóra részéről. Teljesen kétségbe vagyok esve! Mit tegyek? Ugye megjavítható? Nem szeretnék elveszteni 7000k forintot :(

Kérlek segítsetek!



2019. okt. 1. 21:45
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
100%
Nem olyan állapotban küldted vissza mint amilyenben átvetted.de azért remélem hogy sikerrel jársz.én neked drukkolok,még ha nem is tűntél szimpatikusnak.
2019. okt. 2. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!