Telenor megrendelés lemondása?
Figyelt kérdés
Chaten keresztül mondunk le egy megrendelést, de erről se email-t nem kaptunk és nem is hívtak.. A rendelés követésénél a Kiszállítás/Teljesítés alatt -ról Lemondva (a szolgáltató által)-ra változott. Kérdésem, hogy sikerült-e lemondani?#mobiltelefon #rendelés #előfizetés #távközlés #lemondás #Telenor #törlés #szolgáltató #SIM kártya #telekommunikáció
2019. jún. 30. 08:59
1/8 anonim válasza:
Hívd a 1220-at és érdeklődd meg.
2/8 anonim válasza:
Megkérdezheted, de nem viccből írták oda.
Vagy elmented képernyőkép formájában, később fel tudod mutatni, ha problémáznának.
3/8 A kérdező kommentje:
Csak egy kártyás SIM csomagról van szó, tehát nem olyan nagy dolog. Akkor szerintetek is sikerült?
2019. jún. 30. 10:26
4/8 anonim válasza:
Már rég tudnád, ha hívtad volna a számot. Kb 3 perc.
5/8 A kérdező kommentje:
Sikerült lemondanunk, tehát akkor a számhordozás is semmis?
2019. júl. 6. 21:32
6/8 anonim válasza:
Ennyire gyökér ne legyél. Felhivtad, nem kérdezted meg?:S Ostoba
7/8 A kérdező kommentje:
A kiszállítást múlt szerdára kértük, a számhordozást meg július 12 (péntekre) gondolom akkor az is semmis, nem?
2019. júl. 9. 08:31
8/8 A kérdező kommentje:
Ja és nem érkezett meg a rendelés
2019. júl. 9. 08:32
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!