Alvin85 kérdése:
Miért nem működik a 4G a telefonomon?
Figyelt kérdés
Adott egy Ulefone Power 3S készülék. Az első pár napban működött 4G-ben, aztán már csak 3G-ben. Azóta kivettem-betettem a SIM kártyát, újraindítottam a telót, gyári beállítások visszaállítását is elvégeztem, mindezt hiába. Max. csak 3G-ben hajlandó működni. SIM kártyám másik telefonban továbbra is működik 4G-vel. (Beállításnál természetesen a 4G a preferált hálózat.)2019. febr. 18. 19:47
1/5 anonim válasza:
Mit találtál jónak ebben a mobilban, hogy végül ezt vetted?
Hiába jó az akku papíron, ha valójában már nem az és a többi része vacak.
Küldjed vissza, ahonnan vetted, ha mág 30 napon belül vagy.
2/5 anonim válasza:
"𝘜𝘭𝘦𝘧𝘰𝘯𝘦 𝘗𝘰𝘸𝘦𝘳 3𝘚"
Ezért.
Esetleg próbálj meg a szolgáltatónál egy SIM cserét meg a telefonon egy gyári beállítások visszaállítását, hátha helyreáll a világ rendje...
3/5 anonim válasza:
Telefont kene venni nem valami vackot
4/5 anonim válasza:
Szóra se érdemes..veszik ezeket a vackokat, aztán itt vergődnek. Egyre több az ilyen kérdés itt.
5/5 A kérdező kommentje:
2-es, de írtam, hogy megcsináltam amit tanácsolsz. SIM csere meg azért lenne felesleges, mert másik telóban megy 4G-ben a SIM kártyám, mint szintén írtam.
A többieknek: eddig beváltak az ilyen kínai "vackok". Igazából eddig ez is, csak a 4G nem megy, ettől függetlenül minden működik. Teljesen felesleges nekem többet költeni telefonra, hála égnek nem a telefon körül forog az életem... :)
2019. febr. 18. 21:51
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!