Iphone X összeomló alkalmazásokkal mit kezdjek?
2 hónapja vásároltam a telefont. A régi telefonomnál is ugyan ez volt a probléma, tehát nem “oldotta meg” a problémát az új készülék vásárlása.
Lényegében a probléma: Instagram, Waze, YouTube, Spotify, stb. alkalmazások időnként nem töltenek be, mikor rájuk klikkelek egyszerűen kilép az alkalmazásból, összeomlik. Amiket írnak, hogy alkalmazás újratelepítés, alapjelyzetbe állítás, szoftverfrissítés....egyik sem oldja meg a problémám. Apple szervízben sem tudtak rájönni a hibára. Valami az én fiókommal lehet, mert a iPad2 mini tableten is ugyan így viselkednek az alkalmazások és a régi telefonomon is így viselkedtek.
Valaki tudna segíteni, vagy járt már más is így? Tudom róla küldeni videót is (képernyőfelvétel) ha nem lenne így teljesen világos, amit leírtam.
UPDATE: Ezek az alkalmazások “egyszerre” nyílnak meg, vagy nem nyílnak meg. Tehát, ha az Instagramot meg tudom nyitni, akkor a Waze-t is, ha mondjuk a YouTube-ot nem engedi akkor az összes többit sem.
A másik érdekes...a Facebook mindig megnyílik, pedig ezek az alkalmazások egy kalap alá vehetőek.
Érdekes.
Másik accounttal próbáltad már?
Hagyd el a mentést, állítsd vissza a készüléket, és tedd fel az alkalmazásokat egyenként.
És teszteld le egyenként.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!