Miért van az, hogy minden bekapcsolás után nem írja ki a számomat, illetve a nevemet annál az illetőnél, akit hívok?
Azért van, mert a telefon alapból a szolgáltató alapértelmezett hálózati beállításait használja. Ez azt jelenti, hogy neked minden bizonnyal rejtettre van állítva a telefonszámod a szolgáltatónál hálózati alapbeállítás szerint. Linkelem egyes szolgáltatók kapcsolódó útmutatóit, amivel átállíthatod a hálózati alapértelmezést, hogy jelezze a számot.
Telekom: [link]
Akarom mondani csak küldeném... A Telekom-on kívül még a Telenor-ról találtam valamit, de az a hívószámkijelzés tiltásában segít. A cikk szerint ez a 1220 ügyfélszolgálati számon kérhető, így én azt gondolom, hogy a hívószámkijelzés engedélyezése is az ügyfélszolgálatukon keresztül végezhető el. A Vodafone-nál pedig csak "helyi" beállítást találtam, azaz a telefonok beállításai között található lehetőségeket. Ez az ami nem jó neked, mivel minden telefonon külön kell beállítani így, hogy ne a hálózati alapértelmezés szerinti rejtést használja. Ha Vodafone-os vagy, a 1270-es ügyfélszolgálati számon kérj segítséget ezügyben, valószínűleg sikerrel fogsz járni.
p smartom van.
ugyan ez a gondom vele.
es nem,ezelott akarmilyen telefonom volt nem felejtette el minden egyes kikapcsolasnal ezt a beallitast.
ugyan az az elofizetesem van mar regota.
2 eve is volt huaweim,azzal meg nem volt gond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!