Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor Hello Data, a befizete...

Telenor Hello Data, a befizetendő számla összege miért lehet több mint kéne?

Figyelt kérdés

5500 akármennyi helyett 6000-et ír a mytelenor-os felület, de miért?

Alig telefonál a használója, az internet pedig állítólag korlátlan??



2018. okt. 9. 12:05
 1/5 A kérdező kommentje:
arra nincs lehetősége bizonyos okokból kifolyólag hogy az ügyfélszolgálatot felhívja.
2018. okt. 9. 12:07
 2/5 anonim ***** válasza:
Más is felhívhatja.
2018. okt. 9. 12:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Első hónap? Mert akkor megeshet, utána valószínűleg már normális lesz, hacsak nem haladta meg a díjmentes 50 percnyi hívást, mert az után minden perc 35Ft.
2018. okt. 9. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 bp1985 ***** válasza:
Miért is nem hívhatja fel a tulajdonos a telenort???
2018. okt. 9. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Nagyon egyszerű oka van.

A MyTelenor felülete a kedvezmények levonása nélkül írja a havidíjat. Viszont létezik egy úgynevezett e-Komfort kedvezmény, amit elektronikus, időben történő számlafizetés esetén írnak jóvá. Ez a Hello Data csomagok esetén -1000 Ft-ot jelent havonta. Ha teljesülnek az e-Komfort kedvezmény feltételei, akkor a számlában megjelenik majd a jóváírás. A MyTelenor felülete viszont mindig a szerződés szerinti listaárat mutatja.

2018. okt. 10. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!