2016-ban csatlakoztam egy mobilflottához, amit a telekom müködtet de más számláz.2018. 08-ban közöltem, hogy kilépek, mivel a számlázó megváltozott, kiderült, hogy nem az elhasznált adatmennyiség alapján számláznak. Hova fordulhatok panasszal?
Figyelt kérdés
E-mailban és ajanlott levélben is felmondtam a nem létezö megâllapodást,azota is egyfolytában számláznak,mit tehetek ezzel szemben?2018. okt. 6. 18:32
1/1 anonim válasza:
Keresd meg a flotta kezelőjét annál a cégnél, ahol beléptél. Ó tud adni egy papírt, hogy kiléptél...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!