Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan oldjam meg ezt a...

Hogyan oldjam meg ezt a problémát?

Figyelt kérdés

Samsung Galaxy J3 2016 telefonom van, ami ma reggeltől eléggé furcsán viselkedik.

2-3 óránként úgy csinál, mintha kikapcsolna,jön a Telekom animáció, utána a Samsung logó, ez körülbelül fél percig tart, de miután újra hozzáférhető, nem kell PIN-kódot beütni, a wi-fi-ről nem csatlakozik le, az alkalmazások nyitva maradnak.

Nagyon kellemetlen, ezért ha valaki tudja, hogyan kell ezt a problémát megszüntetni, mielőbb válaszoljon.



2018. szept. 23. 13:06
 1/3 anonim ***** válasza:

A leírt jelenség az un "soft reboot".

Ez azt jelenti, hogy a készülék szoftvere újraindul, de a hardver energiaellátása biztosított. Vagyis a SIM kap energiát, így nem kell újra pin kódot megadni.


Ennek sok oka lehet. Egy app hibája is okozhatja, vagy szoftverhiba is, de bizonyos hardver elemek hibája is okozhatja.


Többet nemigen tudok írni pláne, hogy nem tudom milyen/mikori készülék, milyen előzmények merülhettek fel...

2018. szept. 24. 01:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Bocsi, a "milyen" -t írtad...

Túl fáradt vagyok most ehhez...

2018. szept. 24. 01:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ!

App hiba volt, a Google Play Services nem frissített rendesen, és ez okozta.

A mai patchel végre megoldódott :)

2018. szept. 24. 15:42

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!