Telenortól rendeltem online, postára szállítással, de folyamatosan csúszik az első átvevés időpontja. Mit lehet tenni, hogy ne csússzon tovább?
Figyelt kérdés
Írtam e-mailt, azt mondták várjam meg a kollegáik jelentkezését, de nem jelentkeznek... 08. 31-re kértem, és már 09.05-nél tart a dolog, és holnapra valószínűleg 06. lesz.
Nem kapok értesítést hogy mi történik, nem hajlandóak tájékoztatni. Mit tudok tenni ez ügyben? Menjek be egy Telenor üzletbe reklamálni?
2018. aug. 30. 13:38
1/1 anonim válasza:
"Menjek be egy Telenor üzletbe reklamálni?"
Hmmm...
Gondolom én hiába megyek be helyetted.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!