Most vettem egy hónapja egy Samsung Galaxy S9 Plus csere, vagy hova érdemes fordulni?
A bajom az, hogy most vettem, alig egy hónapja vadonatújan egy Samsung Galaxy S9+ telefont.
Végig tokban volt, nem érte semmilyen hatás, amitől bármi baja lett volna.
Elvileg az üveg karcmentes, nem lehetne rajta semmi karcolás, mégis ma reggel észrevettem, hogy van benne 4-6 elég mély és hosszú barázda.
A telefonon ugye alapból van garancia, amiben tuti benne vagyok még, de jelenleg tanácstalan vagyok. Valakinek valami ötlete/tippje ezzel kapcsolatban?
Ajánlanám figyelmébe az edzett üveg leírását, ami azt ígéri, hogy a mindennapi karcolásoktól véd.
Plusz nem estem neki szikével vagy pengével, amit a videó bemutat...
Mindennapi használatról beszélünk úgy, hogy tokban van, tehát ami véletlen hozzáérne (nem hozzádobom, direkt rányomom), az ellen védenie kéne.
Plusz a Gorilla Glas 5-s szériája sem engedhetné ezt meg magának:
Ohh, hát elnézésed kérem, akkor az általad elküldött videóról:
Karcolja összevissza a telefont (AMIKOR AZ ÜVEGET!!!!!!), és sehol egy nyom, sehol egy karcolás benne, ami a fény visszatükröződését befolyásolhatja, mert a kijelzője bár karcos, de nem barázdás, és ha végig húznád rajta az ujjad, nem éreznél rajta semmit.
Amikor pedig a pengével húzta meg, annyi nyomot nem hagyott a telefonon, mint az ujjlenyomatom, miközben használom.
És hogy biztos lehess benne, hogy a két nyomot hagyó (6-os, 7-es) nem érintette a kijelzőt, nem hogy szándékosan, de még véletlenül sem, nincs is a közelemben olyan eszköz, max golyóstoll. A telefonon a kezdetektől tok van, a legkeményebb felület, amivel találkozott az az ujjam, illetve ruha, amivel letöröltem. Nem esett le, nem kezdtem el összekarcolni, nem húztam rajta végig se kést, se szikét, se csavarhúzót, se semmit, még a fent említett golyóstollat sem.
Szimpla, mindennapi használatnak van kitéve, nem speciális eseteknek, amikben nyilván nem él 100%-ban a termékismertető és a garancia, mert ebben az esetben nem rendeltetésnek megfelelően használnám, legyen az a telefon egésze, vagy csak az üveg ismertetője, tesztjei, de nem így van.
Pontosan a rendeltetésének megfelelően van használva, védve mindentől (tekintve, hogy nem két forintos telefonról beszélünk), leeséstől, éles tárgyaktól, stb. attól függetlenül, hogy ahogy láttad is, a kést végighúzhatnák rajta, és nem lesz rajta karcolás...
Ez a 57% egy retardált. Én megertem a kerdezőt mert erhetetlen hogy karcolodnak ezek a vackok.
Note 8 van nekem 1 hetig nem volt folia rajta es mar van egy ketto karc rajta. Es nem ert ugy semmihez se az ujjamon meg torlo kendon kivul. Hatlapi uveg viszont nagyon karcos lett ugy h mindig tokban volt. Ezeket a porr valtja ki sajna. Megoldas a folia. Hiaba gorilla 5, ezek a vackok gyujtik a karcokat.
Nem tudsz vele mit csinalni, max sajat penzbol cseret kersz :/
Erre mondjuk felhívhatnák a figyelmet, mert egy kijelzőcsere sajnos minimum 75.000 rugóba kerül egy s9+-ra. Utánanéztem ma délután.
Igazából ahogy megnéztem, mintha bele lenne direktre szántva valami, mert ezt nem hiszem, hogy sima por lenne.
Mindegy. Szeptemberben megy rá az üvegfólia, és valahogy erre nem fogom sajnálni a pénzt, 12-15-ért már ráteszik UV-s ragasztóval a fóliát, az nem fog lejönni és ez is 9H-s, tehát elviekben annak a pornak ellen kell, hogy álljon.
De ez azért egy kicsit idegesítő, és irritáló, hogy nézed róla a teszteket, karcolják mindennel, semmi baja, és lám, három hét után tele van barázdált karccal az egész. :(
Azt hiszem, meglesz a magam számára a karácsonyi ajándékom :( Nem bírom elviselni, hogy ilyen a kijelző, semmilyen eddigi telefonomon sem. Ezért volt elsődleges a tok most, nem a fólia. És ilyenkor verem a falba a fejem, hogy a tok volt az első nem a fólia...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!