Samsung Galaxy A3 (2017) egy éves telefonom. Az utóbbi két hónapban nem akarja érzékelni a wifit. Mi lehet az oka? Mit tegyek?
Samsung Galaxy A3 (2017) telefonom van, tavaly májusban vásároltam.
Az utóbbi két hónapban nem akarja érzékelni a wifit, vagy ha érzékeli is gyenge jelet mutat és ha rámegyek valamire, akkor rögtön elmegy a jel.
Először azt gondoltam, hogy a mi wifinkkel lehet a baj, de ugyanezt csinálja egy másik helyen is, ahol a routertől egy méterre ülök.
Mellesleg barátom telefonja A8 (2018) és az simán érzékel mindent, úgy hogy mellette ülök.
Mitől lehet ez? Akinek ilyen telefonja van, észrevett hasonlót? Eddig tényleg semmi baj sem volt vele. Ütés nem érte. Meghibásodott valami a készülékben? Érdemes bevinnem oda, ahol vettem? Foglalkoznának e vele egyáltalán?
Ha igen, akkor ennek mi a menete (mennyi időre veszik el, fizetnem kell-e érte, kapok-e cseretelefont)? Előfizetős vagyok, ha ez számít.
Szervíz.
"(mennyi időre veszik el, fizetnem kell-e érte, kapok-e cseretelefont)"
Fogalmunk sincs, mivel azt sem írtad le, hogy hol vetted.
Legegyszerűbb, ha holnap visszaviszed, ahol vetted és akkor ott az ügyintéző válaszolni fog a kérdéseidre.
Az is lényeges, hogy pontosan mennyi ideje van meg. Ha 1 évnél régebb óta, akkor valószínűleg már nincs garanciád (1 év a kötelező tv. szerint) és a javítás saját zsebre megy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!