Telefon garanciális csere?
Olvasd el figyelmesen:
A meghibásodás mértéke is befolyásolja az ügymenetet ahogy olvastad. Létezik a jelentéktelen hiba fogalma.
Én az Extreme digitalnál futottam bele, a vásárolt mobilon 15 másodpercen túl nem maradt aktív a wifi, akármit is csináltál vele. Az üzletben azt mondták hogy emiatt nem cserélik, vagy felveszik javításra de az hetekbe tellhet, vagy vigyem szervizbe magam (3 sarokkal odébb a szerviz). Elvittem, megnézték, tényleg nem jó, sőt, ilyet még ők se láttak. Egyrészről maga a hiba, másrészről az üzlet hozzáállása. Mindegy. Elküldtek, mert ha tőlem veszik fel javításra, akkor az üzlet felé nem tudják lepapírozni a dolgot.
A lényeg az, hogy ha történetesen nem online vásároltam volna, akkor esélyem se lett volna arra hogy megoldódjon a probléma.
Visszavittem elállási nyilatkozattal együtt. Azt válaszolták, hogy mivel hibás, előbb szervizbe kell küldeniük, és a javítás költséget levonva kaphatom vissza az árát. He? Csak pislogtam hogy mi van. Aztán mondtam hogy jó, akkor írjunk le mindent részletesen egy jegyzőkönyvbe, utána rájuk bízom a dolgot. Nahát, erre már morcosan mégis sikerült elintézni hogy kapjak egy másikat. Elvittem, még aznap kiderült, hogy a mozgás érzékelő szenzorok működése nem gömbölyű, de csak másnap tudtam az üzletbe menni. Akkor már csúnyán néztek mikor előadtam, és azt válaszolták, hogy nem fogják nekem cserélgetni. Jó, akkor pénz vissza. 2 perc múlva a pénz a kezemben volt. Elmentem egy másik üzletbe, ahol történetesen 10 ezerrel olcsóbban megvettem egy ugyanolyat és már egy éve működik hibátlanul.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!