Miért nem tudok mobilnetet venni?
Figyelt kérdés
Egész eddig minden hónapban tökéletesen aktiválta a netplusz féle interneteket. Ám a mai napon már hiába próbálom, ezt kapom válaszba: Tisztelt Ügyfelünk! Kérjük, hogy a hangposta-szolgàltatàs bekapcsolàsa elott a roamingszolgàltatàst kapcsolja ki. Köszönettel: Telekom
A roamingom is megpróbáltam kikapcsolni, válaszban annyit kaptam, hogy soha nem is volt bekapcsolva.
Valaki tudja mi a teendő ilyenkor?
2018. febr. 19. 18:04
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!