Miért nem tudok mobilnetet venni? Telekom
Figyelt kérdés
Eddig mindig sikerült, most meg ezt írja ki: Tisztelt Ügyfelünk! Kérjük, hogy a hangposta-szolgáltatás bekapcsolása előtt a roaming szolgáltatást kapcsolja ki. Üdvözlettel: Telekom. Megnéztem, ki van kapcsolva a roaming és soha nem is volt bekapcsolva.2017. dec. 3. 18:51
1/1 anonim válasza:
Az ügyfélszolgálat mit mondott mikor hívtad őket?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!