Nem javítják, pedig még 1 év garanciának belűl vagyok. Ez szerintetek normális? Iphone 7
"droidnál nem sírnak ha már van rajta 3 db karc"
Nem éppen - pár, a teljesség igénye nélkül:
"9. Ez a jótállás nem vonatkozik a következõkre:
1) A termék szállítása, be- és kirakodása, illetve tárolása során keletkezett hibák és sérülések.
2) A termék engedély nélküli szétszedésére, illetve újbóli összeszerelésére vonatkozó kísérletek.
3) A termék bevett és megszokott használati módjától eltérõ használatból eredõ hibák és sérülések. "
Forrás: Huawei Jótállási feltételek [ [link] ]
"9. A Samsung jótállási felelősségének korlátozása vagy
kizárása
9.1 A jótállási felelősségünk nem áll fenn, ha a hiba rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be."
Forrás: Samsung jótállási jegy 2016/2017 [ [link] ]
Rajta van a jegyzőkönyvön, hogy sérült a készülék?
Amikor átvették ezt felvezették rá?
Mert ha nem, akkor ők is okozhatták.
Egyébként meg lehet szakértői vizsgálatot kérni, viszont azt neked kell fizetni. Ha kiderül, hogy nem az okozta, akkor lehet ellenük kártérítési pert indítani.
Mivel leejtetted így simán lehet ettől rossz.
Hagyd a tmobil szervizet a pics@ba..
Vigyed be az istylehoz, ott biztosan megfogjak javitani garancialisan.
"Vigyed be az istylehoz, ott biztosan megfogjak javitani garancialisan."
Vagy nem:
"Mire nem tejed ki a garancia?
A jótállás nem vonatkozik a következőkre:
...
(d) baleset, visszaélésszerű használat, nem rendeltetésszerű használat, folyadékkal való érintkezés, tűz, földrengés vagy más külső ok"
És a kérdező "elejtette egyszer".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!