Mért írja a teló azt, hogy nincs szolgáltatás?
Figyelt kérdés
Érzékeli a simkártyát, kódot is kér, de nem tudok hívni se, és engem se tudnak hívni. Ha sokszor újra indítom van,hogy egyszer csak érzékeli, de amugy nem. Vodafone2018. jan. 17. 14:14
1/8 anonim válasza:
Rossz vagy a kártya vagy a telefon
2/8 A kérdező kommentje:
fú köszi, erre nem is gondoltam, azta!
2018. jan. 17. 14:44
4/8 anonim válasza:
nekem a régi telómmal volt ez a probléma. azt kellett használnom amíg az új szervízben volt. a probléma az volt hogy mikrosimem van, mert az újba az kell, de a régibe a normál méretű. beleillesztettem a mikrot a nagyba (szerencsére még megvolt), így normál méretű sim lett belőle, de a régi teló az istenért se akarta érzékelni. kb 1 óra ki-bekapcsolgatás, igazgatás, szenvedés után végre érzékelte rendesen, utána hozzá se nyúltam :D
5/8 A kérdező kommentje:
Nekem is ezt szokta xd pedig nekem alapból mikro...akkor inditgatom ujra továbbra is xd
2018. jan. 17. 16:21
6/8 anonim válasza:
Nem lehet, hogy le van tiltva?
Erre az oldalra írd be a telefon IMEI számát (a telefon tárcsázójába *#06#)és kiadja, hogy le van-e tiltva, vagy sem. Ha nem, keresd fel a Vodafonet.
7/8 A kérdező kommentje:
Nem szabadna, mert én vettem a telefontól vodától, fizetem rendesen, és csak ma reggel óta :D
2018. jan. 17. 19:36
8/8 A kérdező kommentje:
De msot frissül az android
2018. jan. 17. 19:36
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!