Ha meghibásodott a telefonom, akkor én tényleg dönthetek úgy, hogy cserét igénylek javítás helyett? Vagy hogy van ez pontosan?
"Meghibásodás esetén a vásárlónak kell választania javítás, csere vagy a többi lehetőség közül" Én ezt olvastam a neten, ez tényleg így van?
Iphone-omat küldtem be a szervizbe (nincs 1 éves a készülék), és most ezt az e-mailt kaptam, hogy "Szükséges eljárás: Fődarab cseréje". Tehát sejtésem szerint nem cserélik ki az egész telefont.
Ez van az Apple oldalán a telefonomról: A termékhez igénybe vehet hardverjavítási szolgáltatásokat az Apple korlátozott jótállása keretében. Tehát akkor igényelhetem, hogy cseréljék ki egy új készülékre?
Illetve még ezt olvastam, hogy "ha pedig fontos alkatrészt cserélnek ki a készülékben, akkor a szavatossági/jótállási idő újrakezdődik". A fődarab cseréje igen fontos alkatrésznek tűnik, tehát úgy gondolom, hogy akkor járna az ismételt plusz egy év garancia, ugye? Csak én félek, hogy megint úgy járok, mint az Acer laptopommal, amiben konkrétan mindent kicseréltek, mégsem hosszabították meg a garanciát, pedig körülbelül 1 hónapot volt bent szervizben...
Esetleg ha csatolnátok jogszabályokat, vagy meg tudnátok mondani, hogy hol nézzek ezeknek utána biztos forrásból, azt nagyon megköszönném!
Nincs ilyen választási lehetőség.
Ha 3 napon belül hibásodik meg, akkor kötelesek cserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!