Kertesi Norbert kérdése:
Ha a forgalmazó garanciális javítás címszó alatt 17 nap alatt juttatja el egyáltalán a szervizbe a meghibásodott eszközt, akkor megfelel ennek az elvárásnak? Kihez lehet fordulni ilyen hanyagság esetén?
Figyelt kérdés
A Fogyasztóvédelmi Egyesület honlapja szerint, garanciális javítás esetén a forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a meghibásodott termék javítása 15 napon belül megtörténjen.2016. febr. 10. 10:21
1/1 anonim válasza:
És azt hogy bizonyítod, hogy nem törekedtek? Sajnos ezek a "törekednie kell" szabályok olyanok, mint halottnak a csók, teljesen semmitmondóak. Gyakorlatilag bármivel ki lehet menteni, miért nem sikerült 15 napon belül a javítás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!