Az apple garacia nem indul újra?
De ha teljesen új készüléket kapsz, akkor is kötelezően újraindul!
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
Az hogy az Apple mit csinál, más kérdés.... Íreknél is nagyon jogszabálykövetőek voltak... Az a gusztustalan ebben, hogy egy prémium telefon VOLT. Ehhez képest sorra romlanak rtl, mutyiznak immáron ők is, cserébe az ára még mindig az egekben
Ha másik készüléket kapsz, akkor a teljes garidőnek újra kell indulnia. Ez egyértelműen benne van a magyar jogszabályokban. Az Apple viszont hajlamos ezt sz_rba venni. Nekem a Macbookomnál volt ezzel szívás. Garidőben jeleztem a hibát és mégis b_sztak javítani a gépet garanciálisan.
Több ilyen esetről is tudok. Ha szolgáltatónál vetted a telefont, akkor ott esélyes, hogy kitolják. Ha az apple-től, akkor már szívás. Lehet verni az asztalt meg menni a fogyasztó védelemhez. És később, hogyha úgy adódik, akkor sajnos perelni. :(
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!