Kártyafüggetlenítés szolgáltatónál időhúzás?
Szolgáltatónál van függőben egy telefon kártyafüggetlenítése. Azt mondták, várjak max 3 hetet egy kódra, és majd jelzik, ha megjött. Már a 4. hétben vagyok és semmit nem jeleztek. Gondolom a vége az lesz, nekem kell utánamennem. Amúgy a hűségidőm is lejárt.
Volt már itt valaki hasonló helyzetben?
"Már a 4. hétben vagyok és semmit nem jeleztek. "
Ha meglesz a kód, elküldik.
" a vége az lesz, nekem kell utánamennem."
Merre indulnál egyébként?
"Amúgy a hűségidőm is lejárt. "
Ez hogyan jön a témához?
A hűségidőnek semmi köze a függetlenítéshez.
"Volt már itt valaki hasonló helyzetben?"
Volt.
Október 26-án kértem a kódot és november 30-ra érkezett meg.
"Azt mondták, várjak max 3 hetet egy kódra"
Három hetet vártál. Most már nem kell várnod tovább.
Nem a szolgáltató zárogatja le a telefonokat.
Úgy rendeli a gyártótól.
Amikor függetleníteni kell, megigényli a feloldó kódot hozzá.
Nem alkalmaz a szolgáltató időhúzó munkavállalókat, akik csak azt figyelik hogy lehetne még egy kicsit megváratni.
A gyártónak pedig nem csak ez az egy megkeresése lehet amióta nálunk törvény született a témában, ott pedig nagy valószínűséggel Gizike nem bírja az iramot a megnövekedett kérésszám teljesítésére.
A szolgáltató azért mondott neked 3 hetet, mert általában 3 hét alatt megoldódik a dolog.
De ha nem, az sem az ő hibájuk. Sőt, senkié sem.
Arra nincs törvény hogy mennyi idő múlva kell megkapnod a kódot, egy hét, 5 hét vagy 10, esetleg 20.
Ennyit szerettem volna tudni, nem volt nehez latjatok.
Ment a plusz, koszi!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!