Tán nem megy az értelmezés? Senkit sem érdekel itt, hogy melyik cég mi okból készíti el a telefonjait, én viszont leírtam a megoldásokat a FaceID elleni hibás érvelésedre… És nem kell itt jópofizni, nem leszel tőle se menőbb, se okosabb…
2017. szept. 16. 15:52
Hasznos számodra ez a válasz?
12/20 Szirty válasza:
Szia logika kapitány!
Se menőbbnek, se okosabbnak nem szeretnék látszani.
Ha téged nem érdekel amit írtam, akkor nem kell reagálni rá. Ez egy fórum.
Mi is volt a hibás érvelés? Hogy ha leszakad a fél arcod, akkor nem a haverokat akarom hívni, hanem 5x megnyomom a kikapcsoló gombot és akkor majd jó lesz?
Engedd meg hogy idézzelek: "Tán nem megy az értelmezés?" :)
2017. szept. 16. 15:59
Hasznos számodra ez a válasz?
13/20 Captain Logic válasza:
Ez egy fórum, ahol vannak szabályok. A kérdésre kell válaszolni, nem pedig leírni egy random kérdéshez a véleményünket egy cégről. Nem az volt a kérdés, hogy miért készíti az Apple ezeket a telefonokat, ahogyan az se, hogy leszakadt arccal mit kezdesz a telefonoddal. A kérdés az volt, hogy miben más a FaceID, mint ezek a régi arcfelismerő rendszerek. Ha ennyit nem sikerült felfogni, akkor nem is erőlködöm tovább, hiszen te úgyse a hsz-eimre reagálsz, csak írod itt a hülyeségeidet…
2017. szept. 16. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
14/20 Szirty válasza:
Az volt a kérdés hogy "...miért nagy újdonság az iPhone X-es Face ID?"
Pont ezt írtam le "barátom"!
Nem értesz egyet? Nem tetszik? Így jártál!
Marketing, mesterségesen támasztott igény. Ennyi.
2017. szept. 16. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
15/20 Captain Logic válasza:
Nem érdekel, hogy mi a véleményed róla, ahogyan a kérdezőt se valószínűleg. A kérdés lényege, hogy technológiailag fejlődött-e valamit, amire a válasz, IGEN, hatalmasat fejlődött a 6 éves Toshiba laptopos rendszerhez képest. Ha neked ez akkora szívfájdalom, akkor az eladási statisztikáktól szívrohamot fogsz kapni…
2017. szept. 16. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
16/20 Szirty válasza:
A lényeg épp nem a technológiai fejlődés, hanem az hogy mennyire fölösleges.
Nagyon.
2017. szept. 16. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
17/20 Captain Logic válasza:
Na, mégis miért? Most már érdekel a véleményed. A TouchID is fölösleges volt? Ha igen, miért? Szerinted jobb folyton beírni a jelszót? Vagy netán nem biztonságosabb?
2017. szept. 16. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
18/20 Szirty válasza:
Már leírtam. A gyártók és szolgáltatók igyekeznek kitalálni olyan funkciókat ami más gyártóknál/szolgáltatóknál nincs.
Egy darabig ezzel egyediek lesznek, később a többi is megcsinálja.
Mindez attól teljes mértékben függetlenül, hogy az illető funkciónak van-e a gyakorlatban akár a legminimálisabb haszna vagy nincs.
Ha bukik rá a nép (bármilyen okból, pl. mert qrvamenő) az már siker.
A mai mobiltelefonokban gigantikus mennyiségű olyan lehetőség van amire semmi szükség.
Nem más ez, mint mértéktelen pazarlás...
2017. szept. 16. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
19/20 Captain Logic válasza:
Jaaaa, hogy te olyan ember vagy, aki szívesebben utazik lovaskocsival, szívesebben tudná meg a legújabb híreket postagalambtól, szívesebben készítene ételt nyílt tűzön (télen), mint hogy a mai technológiákat használja. Akkor köszöntem a beszélgetést, ennyi volt, nem erőlködök tovább...
2017. szept. 16. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
20/20 Szirty válasza:
"Jaaaa, hogy te olyan ember vagy, aki szívesebben utazik lovaskocsival"
Szó sincs róla!
Egyrészt ismét személyeskedsz, másrészt ismét értelmezési problémáid vannak.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!