Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Elkezdett villogni a telefonom...

Hambok kérdése:

Elkezdett villogni a telefonom kijelzője egy hét volt a gariból, be vittem rá két hétre ki is cserélték a kijelzőt+aksit, viszont most rá 2 hónapra megint azt csinálja. él így rajt valami garancia a kijelzőn?

Figyelt kérdés
Vagy dobjam a kukába? (samsung galaxy s7 edge)

2017. szept. 9. 16:20
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
65%
Nem csoda sajnos, hogy ez történt, hiszen Samsungról van szó. Sok pénzedbe fog kerülni a csináltatása.
2017. szept. 9. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 A kérdező kommentje:
Akkor felejtős hogy adtak volna a cserélt kijelzőre valamennyi garanciát?
2017. szept. 9. 16:41
 3/20 anonim ***** válasza:
Ha ugynaz a hiba, a garancia folytatódik.
2017. szept. 9. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim válasza:
12%
Dehogy folytatódik! Olvasgass már pár írást a Samsung garanciaviselőiről, a Telemaxról meg a Cordon Electronicsról. Az az érdekük, hogy addig húzzák javítgatással az időt, amíg le nem jár a garancia. Egyébként is, a garanciaidő legfeljebb annyival hosszabbodik meg, amennyit a termék a szervizben töltött. Látom értesz hozzá!
2017. szept. 9. 16:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 anonim ***** válasza:

Viszont az adott javításra van egy garanciális határidő!

Kijelző nem minősül fődarabnak, ahogy az aksi sem, így

nem indul újra a garancia.


#1: Ez hülyeség, bármelyik gyártó telefonja meghibásodhat.

2017. szept. 9. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:

A kijavított darabra újrakezdődik a gari. Ha ugyanaz a hibája, mint 2 hónappal ezelőtt, akkor kötelesek garanciálisan ismét javítani. Az az idő, ami alatt a hiba fennállása miatt nem tudod használni a telefont, NEM számít bele a garanciális időbe, vagyis ennyivel meghosszabbodik. A jótállási jegyen fel kell tüntetni, mikor adtad be a készüléket javításra, és mikor vetted újra át működőképesen. (Az ilyen állítólagos játékok, hogy húzzák az időt a gari lejártáig a szervizben, ezért értelmetlenek, pláne, ha a vásárló tisztában van a jogaival, és a hiba bejelentéséről jegyzőkönyvet kért dátummal, pecséttel, ill. a készülék leadásának napját beíratta a jótállási jegyre.)


A lényeg: először is nézd meg, pontosan mikor jár le a garancia. Samsung-telefonokra +1 év kiterjesztett gari van, a javítás időtartama pedig nem számít bele. Ha tényleg lejárt, akkor is érvényesíttetheted a kicserélt alkatrészekre, mert azokra újraindult, nem kicsi, jelentéktelen tartozékokról van szó.


[link]

[link]

2017. szept. 9. 17:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
Köszönöm!
2017. szept. 9. 17:15
 8/20 anonim válasza:
0%
Majd leshet szegény, amikor elhajtják.
2017. szept. 9. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim válasza:
0%

Samsung...


Eleve már ez a név. Mint ha azt mondanád "Csamcsung".

2017. szept. 9. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:

"Majd leshet szegény, amikor elhajtják."


Lehet, hogy megpróbálják, azért linkeltem be az oldalakat. Javaslom a Tékozló homár tanulmányozását is.:-)

Semmiképp se hagyd magad lerázni, kérdező, vetess fel jegyzőkönyvet, szerepeljen benne, hogy ugyanaz a hiba lépett fel, amit egyszer már javítottak, garanciálisan. Küzdöttem már genyó kereskedővel tévé, laptop, csúcskategóriás sportcipő garanciájával is, ha ismered a jogaidat és elég határozott vagy, el tudod intézni.

2017. szept. 9. 17:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!