Vodafone számla ráfizetés?!
Szeptember hónapban az ügyfélszolgálatán rábeszéltek egy új díjcsomagra. Mivel fel akartam mondani az előfizetésemet a magas percdíjak miatt, az ügyintéző felhívott valakit, oda adta nekem a telefont, és a fiatalember mondott egy „egyedi” ajánlatot:
- bruttó 1.760,- Ft havi előfizetéssel ígérte, hogy 100 lebeszélhető percet/hó kapok (és valamennyi SMS-t), ezután pedig minden további lebeszélt perc díja bruttó: 12,5 forint.
Elfogadtam az ajánlatot, mivel az előző díjcsomagban sokkal magasabb percdíjat számláztak (39,- forintot). Az új díjcsomaggal arra számítottam, hogy a számlám kevesebb, mint a fele lesz a korábbi havi számláknak.
Most döbbenten tapasztaltam azt, hogy változatlan telefonálási szokások mellett, a számla végösszege szinte ugyanannyi lett, amennyi az előző hónapokban volt.
Ráadásul, a számlán nem látom, hogy a 100 lebeszélhető percet és valamennyi SMS-t levontak volna! Egyszerűen mindent megfizettettek velem!
Felhívtam a 1270 ügyfélszolgálati tel. számot, ahol az ügyintéző közölte, hogy nem tud segíteni, mert a rendszerben nem látja a számla részleteit, csak a végösszeget!
Ezen kívül: összeadtam a telefonomban rögzített hívások pontos idejét, és hogy ne legyen tévedés, hozzáadtam minden egyes megkezdett percet is úgy, mintha egész perc lenne, mivel tudom, hogy szemét módon a megkezdett percet is egész percként szokták kiszámlázni.
A végeredmény: még ennél is több percet számláztak! 23 perccel többet!
23 percnyi nemlétező telefonhívást!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!