Muszáj új csomagot vennem?
Figyelt kérdés
Ezt az SMS-t kaptam:
"Kedves Ügyfelünk! Mobil-előfizetésének hűségideje lejárt! Váltson új havidíjas mobilcsomagjaink valamelyikére, és állítsa össze saját díjcsomag-kombinációját aszerint, hogy mennyit szeretne telefonálni és internetezni. Látogasson el a telekom.hu/mobilcsomagok oldalra és válasszon személyre szabott ajánlataink közül. Üdvözlettel: Telekom"
Mit kell tenni?
(Bocsi, ha rossz kategória)
2017. aug. 8. 13:20
1/1 anonim válasza:
A legjobban úgy jársz, ha bemész a szolgáltatódhoz személyesen. Szóval valamelyik Telekom üzletbe. Személyi igazolvány, ilyesmi legyen nálad, és mondd el, mi a helyzet. És hogy segítsenek neked megtalálni a legkedvezőbb előfizetést. Ott megnézik majd a telefonálási szokásaidat, megkérdeznek pár dolgot, és ehhez viszonyítva ajánlanak majd valamit. Ha ezt nem teszed meg, azzal sincs gond, csak azt veszed majd észre, hogy hirtelen megnövekedett a telefonszámla összege. Szóval nem muszáj, de megéri.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!