Tmobile oldalán beléptem a saját fiókomba ahol látom a jelenlegi befizetetlen számlámat, és ha lenyitom kiírja, hogy az "xy számú folyószámla jelenlegi egyenlege xy Ft. " Ez mi?
Ha hiszed, ha nem: a folyószámlád aktuális egyenlege.
(az aktuális számla kiállításakor fennálló tartozásod/követelésed összege)
Még valami: ha az egyenleg összege előtt nincs "-" (mínusz jel) akkor Te tartozol. Ha van, akkor túlfizetésed van.
Így érthetőbb?
Na, akkor még iskolásabb módon:
Egy példa. fiktív adatokkal. De a gyakorlati elv ugyanez:
Alapszabály:
- A Szolgáltató(SZ) minden hónap 02.-án számláz és minden hónap 05.-én könyveli az előző hónap 31.-ig beérkezett befizetéseket.
- Én mindig határidőig befizetem a kapott számla értékét.
Tehát: igénybe veszem a szolgáltatást. Az egyszerűség kedvéért 07.01.-től.
- 07.01.-07.31.-ig 5.000,- Ft értéket használtam fel.
- A SZ 08.02.-án kiállítja a számlát.
A rajta szereplő egyenleg: 5.000,- Ft
Én megkapom a számlát 08.10.-én. A befizetési határidő: 08.31.
- befizetem határidőig (mindegy, hogy azon belül mikor)
- 08.01.-08.31.-ig 7.000,- Ft értéket használtam fel.
09.02-án a SZ kiállítja a 08. havi számlát.
A rajta szereplő egyenleg 12.000,- Ft tartozást mutat.(5.000 + 7.000)
(mert csak 09.05.-én fogja lekönyvelni a 08.hóban befizetett 5.000,- Ft-ot)
És ez így megy mindaddig, amíg a szolgáltatási szerződés szól...
Remélem, így érthetőbb a dolog.
En is mindig befizetem hatarido elott, sosem tartoztam.
de a szamlan szereplo osszeg 80valahany ezer forint..ezert nem ertettem.
Esetleg kérj hívásrészletezőt:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!