Hol és mit kell beállítani, hogy a menüben tudjak lépkedni (telefonáláskor)?
Androidos telefonom van (Vodafone Smart 4 Mini), az ügyfélszolgálatot hívtam. Ott elsőnek ugye a gépet kapom meg, ami elmondja, hogy hányas számmal hová tudok lépni. Benyomtam az adott számot, de nem reagált. Kéne még mást is megnyomnom hozzá? Vagy hol és mit kell állítani, hogy elfogadja és továbblépve tudjak boldogulni?
Feltöltő kártyásként az adategyeztetést akarom megcsinálni. Mindent jól írtam be, viszont mégis azt írja ki, hogy nem felelnek meg az adatok. (Nem olyan régen lett új személyim, de ennek nem kéne szerintem bekavarnia.) Ezért akarnám őket felhívni, hogy akkor telefonon csinálják meg, vagy segítsenek, hogy én mit csináljak.
Köszi!
Személyesen most nem tudom megoldani. A telomat hol és mire állítsam be, hogy az ügyfélszolgálat menüjében tudjak lépkedni? Vagy mobilról nem csak a menüpont számát kell beütni?
Egyébként telekomnál több okmánnyal is lehet egyeztetni. Személyi mellett jogosítvány adatokkal is tudod.
Nem tudom, vodafone-nál van-e ilyen lehetőség.
Az, hogy nem tudsz menni, nem sokat számít. Új személyivel csak személyesen lehet.
Köszönöm a válaszokat!
Jogosítványom, útlevelem nincs.
Azt nem hiszem, hogy csakis kizárólag személyesen lehetne. Minek van akkor a telefonos ügyfélszolgálat? Telefonon is ugyanúgy be tudnak azonosítani ill. intézni amit akarok már a mai világban. Elvégre az új személyi telefonon és személyesen is ugyanúgy új.
A linkelt oldalon valóban nincs feltüntetve, de ha felhívom azzal kezdni. Ha jól emlékszem a 159-es menüponton van.
A fő kérdésre tudja valaki a választ???
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!