Nekem a Szerviz háttérrel meggyűlt a bajom.
Elromlott a rezgőmotor, nem is igazán rezeg inkább csak hangosan zümmög.
Elsőre elküldtem, kicserélték, jó is volt 1-2 hétig. Cserébe szervizből összekarcolva! kaptam vissza a telefont, tiszta hajszálkarcos a kijelző. Írtam a Supportnak, jöttek azzal hogy "bizonyítsam"...Na kösz, 1 hónapos volt a telefon.
Másodjára már a rezgőmotort sem cserélték ki, csak visszaírták hogy nem tapasztalható a hiba.
Írtam a supportnak újból, linkeltem 2-3 youtube videót, ahol jó minőségben bemutatják, hogy pontosan mi a hiba, fórumokon is panaszkodtak sokan róla. Arra is kaptam visszajelzést hogy készítsek saját felvételt meg ment a szarrágás.
Szóval ez engem totál kiábrándított, tekintve hogy pont azért vettem meg mert bíztam a több év garanciában és a minőségben. Ennyi erővel vehettem volna használtat is féláron, ha tudom hogy lószart nem ér a garancia.
Oneplusra értem, 3T-m van.
Eléggé kiábrándultam a márkából, de még eladni, lecserélni sem tudom ezen hibák miatt, mert egy gyakorlatilag fél éves telefon, vigyáztam rá, tokban van tartva, mégis összeb..szták nekem, ezzel rögtön több 10 ezret esett az értéke.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!