Ti melyik szolgáltatónál vagytok? Meg vagytok elégedve?
Telenornál vagyok, a korlátlan netjük miatt.
Az elején volt egy - két fölösleges köröm, de amúgy nekem ez most jó.
A többiekre nem emlékszem már, mitől sokalltak be, nem mai eset. Engem zaklattak folyamatosan ilyen-olyan ajánlatokkal, hogy váltsak csomagot (drágábbra természetesen), naponta 5-10-szer felhívtak. Általában bent voltam pont a suliban, és nem tudtam felvenni, rendszeresen kinyomtam őket, de nem is esett le nekik, hogy nem alkalmas. Ha véletlenül épp szünet alatt hívtak, elmondtam, hogy folyton órán vagyok, és egyébként sem érdekel továbbra sem az ajánlatuk, úgyhogy ne hívogassanak - állítólag felfogták, egy óra múlva csörgött újra a telefonom. Heteken át ez ment, aztán elegem lett, és úgyis érett már a telefoncsere, átmentem a T-hez. Nem mellesleg embertelenül drágák voltak a percdíjaim, ~50/perc, de ez már csak egy plusz ok volt. :D
A másik kellemes meglepetés az volt még tőlük, amikor a számláról derült ki, hogy ők csak úgy átrakták az egyik számunkat egy közel kétszer annyiba kerülő díjcsomaghoz, mert az addigi megszűnt - akkor bezzeg nem telefonáltak egyszer sem. Régi esetek, az enyém 4-5 éves, és ez is legalább 2 éve történt, de na, megjegyzi az ember.
Telenor (előtte Pannon). Átlagosnak mondanám, szerintem felesleges lenne bárhova váltani, nekem a telefon sokadlagos dolog, ismerősökkel facebookon beszélek legtöbbet, csak családtagjaimmal dumálok telefonon, de ők meg mindig visszahívnak, szóval hiába feltöltőkártyás vagyok, általában hamarabb jár le az érvényességi időm mindhogy letelefonáljam. :D
Mobilnetem nincs, wifit használok ha telefonon netezek, szóval az sem szempont. Telefonálni tudok normálisan, zaklatni nem szoktak, max 2-3 hetente jön egy SMS, de az belefér.
Ami nekem nem tetszett, az hogy sunyi alattomos módon mikor megvettem 2 éve az első okostelefonom (főleg egyetem miatt), akkor nem szóltak semmit arról, hogy valami mobilnet csomagot aktiváltak a telefonomra, azt csak lestem hogy feltöltjük az egyenleget, 3 napon belül megint nullán van, holott nem is telefonáltam. Ez megtörtént kétszer, utána mentem be reklamálni, hogy ez mi, azt mondja a csávó: "Ezek ennyire okos telefonok." Hja, biztos, annyira okos hogy számláz valamiért amit 1. nem kértem 2. nem használok. Mert hogy szolgáltatás nem jött érte, legalábbis netet nem tudtam elérni amikor nem wifin voltam. Szóval erről ennyit, azt latiltattam velük, azóta semmi gond nem volt. Illetve most várom hogy sikeres volt-e az adategyeztetés, amiért viszont pipa vagyok, de nem a szolgáltatóra (hiszen azt minden szolgáltatónál el kell végezni), hanem a redva kormányra meg a kémkedésükre.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!