Ti el tudtátok végezni az adategyeztetést online, a Telenor felületén?
Kitöltöttem minden adatot, aztán kidobta, hogy nem az én nevemen van (anyámén), ezért új szerződést kell kötni. Érkezni fog egy levél postai úton, amiben lesz egy kód és el lehet végezni az új szerződéskötést. Ez pár napja történt.
Ehhez képest jött egy SMS, hogy a korábban megadott adatok alapján nem én vagyok az előfizető és kell az új szerződéskötés, további infóért látogassak el a telenor.hu/adategyeztetes oldalra. Felmentem, de ez ugyanaz a felület, ahol először kitöltöttem az adatokat, magyarán nem értem, mi szükség volt erre kétszer, s ennek a végén is ugyanazt írta ki: nem én vagyok a kártyatulajdonos, új szerződés kell.
Most ilyenkor mi a teendő? Valóban érkezni fog postai úton a levél vagy ne várjak rá és menjek be személyesen intézkedni?
Ilyen nicknévvel én nem merném vitatni más intelligenciáját. :D
Amúgy pedig ha nem érted, miről van szó, nem kell hozzászólni. Én csak leírtam, milyen kört kellett lefutnom az EGYIK szolgáltató miatt (egy másiknál simán tudtam adatot egyeztetni). Ha nem érdekel, ne olvasd, és pláne ne kommentáld!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!