Ti el tudtátok végezni az adategyeztetést online, a Telenor felületén?
Kitöltöttem minden adatot, aztán kidobta, hogy nem az én nevemen van (anyámén), ezért új szerződést kell kötni. Érkezni fog egy levél postai úton, amiben lesz egy kód és el lehet végezni az új szerződéskötést. Ez pár napja történt.
Ehhez képest jött egy SMS, hogy a korábban megadott adatok alapján nem én vagyok az előfizető és kell az új szerződéskötés, további infóért látogassak el a telenor.hu/adategyeztetes oldalra. Felmentem, de ez ugyanaz a felület, ahol először kitöltöttem az adatokat, magyarán nem értem, mi szükség volt erre kétszer, s ennek a végén is ugyanazt írta ki: nem én vagyok a kártyatulajdonos, új szerződés kell.
Most ilyenkor mi a teendő? Valóban érkezni fog postai úton a levél vagy ne várjak rá és menjek be személyesen intézkedni?
Ha anyukád nevén van eleve a telefon, akkor egyértelműen az Ő adatait kellett volna megadnod, nem a sajátodat, ilyen egyszerű, elvégre NEM MÓDOSÍTÁSRÓL, hanem EGYEZTETÉSRŐL van szó!
Ha viszont azt akarod, hogy a Te nevedre kerüljön, akkor menjetek be személyesen a Telenorhoz, ilyenkor mindenképp kell az eddigi tulajdonos is, biztonsági okokból (ne higgyék azt, hogy loptad a telefont)!
Ne haragudj kérdező de tényleg nem érted???
Nem a te neveden van a telefonszám, akién van azt kellett volna megadni.
Most azt hogy azt szeretnéd a tieden legyen az más ügy.
Nálam az adatoknál lakcímet nem is kért a Telenor! :/
Vezetéknév, Keresztnév, Születési hely és idő, Anyja neve, E-mail-cím, Igazolvány típusa és száma - ennyi.
most nézegetem én is.
Van egy rövidebb verzió, és a végén a telenor kiírja hogy ok.
De volt egy száma fateromnak amikor kért utcát is, stb, egy hosszabb verzió.
Valaki tudja mi a különbség a kettő között?
Sőt a hosszabb végén azt írja majd még küldenek levelet, nem is ok-zta le a telenor.
Miért kell bunkó módon okoskodni, ha amúgy ti sem tudjátok?
"Mi történik az adategyeztetés során?
Hatósági nyilvántartásban egyeztetjük adataidat.
Mi történik, ha minden adatod egyezik? Rögzítjük adataidat rendszerünkben, s további tennivalód nincs.
Mi történik, ha nem egyeznek az adatok?
Új előfizetői szerződést kötünk veled, és a nevedre kerül a SIM-kártyád, vagy
A kártya használójaként rögzítünk, de ebben az esetben a SIM kártya tulajdonosának is jelen kell lennie, és el kell végeznie az adategyeztetést. "
Én ma voltam a kormányablakban, miután a személyimet nem volt hajlandó elfogdni a rendszer. (És az Ügyfélkapus betekintésnél is azt írta ki, hogy ilyen számon nem található érvényes okmány.)
A "kedves" ügyintéző szerint én nem írtam be a születési helyemhez, hogy Magyarország (a rendszer ilyen nem is kért, a személyimmel volt gond), merthogy állítólag úgy van beállítva a szolgáltató oldala, hogy ezt is be kell írni. Ezzel találkozott valaki???
Én úgy érzem, kaptam egy nesze semmi, fogd meg jól választ. Szépen elbeszéltünk egymás mellett a nyilvántartóban található érvénytelenség kérdésében is, és amikor rákérdeztem, hogy ha nem én vagyok az egyetlen, aki ilyen problémával megy be hozzájuk, ugyan nem kellene-e felvenni a kapcsolatot a szolgáltatóval, és tájékoztatni a közvéleményt, csak vonogatták a vállukat, hogy az a Belügyminisztériumra tartozik.
Van egy igen erős érzésem, hogy már nem fogom megújítani a magyar személyimet, hanem elmegyek egy olyan országba, ahol már ténylegesen 21. századi a közigazgatás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!