Szerintetek mire számítsak a tmx mobile szervízbe küldött telefonommal kapcsolatban?
T-mobile-nál vásároltam egy iphone 7 plus-t kb fél éve volt rajt biztosítás(törésre)
a múlt héten betört a kijelzője és bejelentettem a tmx mobilnál mert a tmobilnál azt mondták oda kell.
El is vitték de ma utána olvastam a szervíznek és nagyon meglepődtem hogy mennyi rossz vélemény van róla
szerintetek van okom félni?(úgy is hogy volt rajt biztosítás és elvileg vagy cserélni kéne nekik vagy újat adni)
mi lesz ha mondjuk visszaküldenek valami használt nem új telefont(nem tartják be a szerződésben leírtakat)
mehetnék a fogyasztó védelemhez?
Most már mindegy, nem tehetsz semmit.
Egyébként a helyes módszer:
Dokumentálni a készülék állapotát és törékenyként és/vagy értéknyilvánítással feladni a csomagot.
Ennek hiányában simán lehet hogy 3 darabban küldik vissza azzal hogy buktad a garit és a biztosítást.
Én értem, de ha nincs róla fotó vagy jegyzőkönyv hogy milyen állapotban vitték el, akkor utólag nehéz magyarázkodni, hiszen a bizonyítás a te dolgod, nekik elég egy kifogást bedobniuk.
De remélhetőleg nem lesz gond.
lefényképeztem mielőtt elvitték
én is nagyon remélem hogy nem lesz gond, mert így feleslegesen fizetem a biztosítást mert ha valódi gond van akkor lesz.rnak csak a pénz kell nekik
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!