Segítségemre lenne szükségem a telefonommal kapcsolatban! Adnátok pár tanácsot?
Az a helyzet, hogy eléggé megadta magát a telóm (Sony Xperia Tipo), folyamatosan leáll minden, lefagy az egész, és most már nem jó a képernyő sem. Nem lehet hívni, nem lehet írni (alig érzékel, rengeteg idő, mire két szót beírok, úgyhogy már szétvág közben az ideg).
A szolgáltatónk a Telenor. Megoldható lenne, hogy új telefonom legyen úgy, hogy nem kell fizetni? Mi lenne erre a megoldás? A hűségnyilatkozat csak novemberben jár le, és ha jól tudom, addig nem nagyon tehetek semmit.
Elég sokat használom a telefonom, ezért fontos lenne, hogy minél előbb megoldást találjak erre. Szerintetek mit csináljak?
A válaszokat előre is megköszönöm!!
Vidd vissza.
Ott szervizelik. Ha nem tudják kapsz egy újat vagy egy jobbat. Ingyen.
De lehet ez sok idő.
Előfizetésnél nem kell fizetni.
Azt nem te döntöd el.
Ha a mostani telefonod kifutott akkor kapsz csak másikat.
Miért ne dönthetném el? Ha megmondom, hogy készülékcserét szeretnék, nem mondhatják, hogy "nem, majd mi megmondjuk, milyet kapsz". A Telenor honlapján is ez van...
Azt írtad, előfizetésnél nem kell fizetni. Ez mindegyik telefonra érvényes? Vagy csak arra, amit őt adnak, ha nem akarok cserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!