A mai napon vettem egy új Samsung Galaxy J7 J710F mobiltelefont. De sajnos nem tudom használni jelenleg, míg nem fogadja el az email címem. Mi lehet a baj?
Beüzemelésnél a nyelv kiválasztása, a wifire való csatlakozás, és a feltételek elfogadása után az fogad hogy: "Az eszköz visszaállítása megtörtént. A folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan Google-fiókkal, amelyet korábban szinkronizált ezen az eszközön"?
korábban, hogy szinkronizáltam volna ha most használom elsőnek?
A lényeg az, hogy bármelyik email címem írom be egyszerűen nem enged tovább..csináltam új gmail fiókot is stb..de semmi...Unable to sign in to device due to a recent password change. Please try to sign in again 24 hours after the password change was performed."
valakinek lenne valami ötlete, hogy mitévő legyek? köszönöm előre is a válaszokat:)
ha használtan vetted akkor lehet ez...
nem menüből állították vissza gyárira, hanem 3 gombos módszerrel
hard reset után ugyanez fogad:/
írtam a samsungnak is, de tőlük nem nagyon számítok gyors válaszra
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!