Több mint egy hónapja vettem egy telefont, tegnap pedig összetört a kijelző. Van rá valami garancia?
Első vagyok, Bocsi, csak hamarabb küldtem el, mint szerettem volna.
Ha van rajta készülék biztosítás, akkor 20% önerő fejében javítja a szolgáltató szervize. Ha nincs biztosítás, sajnos mossák kezeiket :( a gyári garancia csak belső meghibásodásra nyújt védelmet pl, hangszóró, szoftver.
Gyári garanciát biztosítanak is. Viszont ez külső behatásra történő meghibásodás. Pl elejtetted, ra ejtettek vmit stb. ( nem a gyártó hibája)
Egy újabb telefon kijelző cseréje 30-40 e Ft. Nem ismerem a Te típusodat, de mérlegelj hogy megéri-e, avagy sem. Vidd be egy telefonos boltba és érdeklődj konkrét arról. A szolgáltatóhoz is menj be, hátha ők tudnak vmi más megoldást.
Nálunk Tekekomnal sajnos így működik. Ha van készülékbiztosítás szinte mindent javitunk, ha nincs sajnos nem lehet :(
Semmi köze nincs a gyártónak ahhoz, h te elkúrtad..
Ha veszel egy új autót, és karambolozol, a gyártó megjavítja?... Max a biztosító ha van biztosításod és nem a te hibád..
Na ez a teló annyiba kerül, mint egy LCD csere.
Még javíttatni sem nagyon érdemes.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!