Mit csináljak ha nem javítják garanciával az Iphone 6s-em?
Még vissza mehetsz és elmondhatod amit leírtam, hogy a jegyzőkönyvön szerepelni kellene a külső sérülésnek. Ha szívatnak, akkor mehetsz tovább.
Plusz én elkérném ott helyben a vásárlók könyvét és leírnám az esetet. azt hivatalos szerv is látja. Ezt kötelesek aláírni és 30 napon belül válaszolni rá.
Plusz mindezek után én nem nyugodnék bele a sima javításba. Mert ki tudja, hogy milyen más hibája lett a készüléknek. Én cserét pontosabban visszavásárlást kérnék. Aztán vehetsz egy új készüléket. Azt hiszem, hogy kötelesek a teljes vételárat vissza adni. De ez az ÁSZF-BEN szerepel.
Fontos, hogy nem kötelezhetnek a levásárlásra, hanem a vételárat kell vissza adniuk.
Én is voltam békéltetőnél. Sajnos a telekom kiröhögött. Ott nem ilyen szintű és árú telefon volt, de nem is ez a lényeg. A békéltető testületi tárgyalásra el se fognak menni. És az ítélet nem ér fel kb semmivel sem. Legfeljebb utána a bíróságon folytathatod. Én nem mentem tovább.
Írtál a vásárlók könyvébe a telekomnál? Megkerested a központot és vázoltad nekik, hogy nem is a hivatalos szervizben volt a telefon?
Egyébként ilyenkor jobb egy apple kereskedésbe vinni, ott normálisan állnak hozzá. Sőt lehet, hogy érdemes lenne felvenni az iStyle-lal vagy az iCentre-vel a kapcsolatot. Lehet, hogy ők is kiröhögik ezt a majom bandát és megcsinálják neked.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!