Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » A Media Markt hibás készülék...

Nemtomteee kérdése:

A Media Markt hibás készülék esetén vissza fizeti a termék árát?

Figyelt kérdés
2016. augusztusában vettem egy Prestigio márkájú mobiltelefont 30.000 forintért a media marktba 1 év garanciával és 2017. januárban meg hibásodott. Gyorsan lemerült az akkumulátor és lassan töltődött fel. Be vittem a media marktba és el küldték szervízbe. Hívtak a szervízből, hogy a mini usb ment tönkre és ahhoz, hogy meg tudják csinálni elő lapot kell cserélni ami 27.000 forint, egyből nemet mondtam hiszen nem ér annyit az egész telefon. Jelenleg úton van vissza az üzletbe.

2017. jan. 31. 12:55
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:

Elméletileg, egyik barátom szerint. Aki szintén kereskedellemben dolgozik. Az üzlet 3 nap után nem köteles visszafizetni a termék árát. Amernnyiben a javítás lehetséges.

A te esetedben érdemes bejátszani hogy szeretnéd visszakapni a termék árát, Az az üzletlánc jóindulatán múlik hogy eleget tesznek-e a kérésednek. Jelen esetben ez lenne a logikus. a Media Markt részéről.

2017. jan. 31. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
Nem alaplap csere akar az lenni? Anno garancia után a régi telefonomon 5000 Ft-ért cserélték a csatlakozót (mondjuk az is drága egy filléres alkatrészre, de itthon nincs megfelelő forrasztóm) - az mondjuk nem ilyen noname kacat volt, de az USB ugyanaz minden eszközön.
2017. jan. 31. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
100%
Bocsánat. helyesbítek! Ha jól tudom az új törvények szerint már a 3 napos pénzvisszafizetési garancia sem kötelező. Szerencsére sok kereskedelmi cég viszont továbbra is alkalmazza ezt a módszert. Valószínűleg marketing okokból.
2017. jan. 31. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:

HA javítható, akkor a szervíz felajánlja a javítás lehetőségét, ahogy ezt az esetedben is megtörtént. Ha javíthatatlan, akkor cserére jogosító igazolást kapsz a szervíztől, terméket nem. Ezzel a cserére jogosítóval vagy kapsz egy ugyanolyan telefont, vagy levásárolhatod az árát. De a levásárlás is általában úgy működik, hogy kártyán kapod az összeget, és csak abban a bolthálózatban tudod elkölteni.

Ugyan nem Media-s vagyok, de kétlem, hogy náluk máshogy működne.

2017. jan. 31. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
De miért kéne fizetni ha garanciális?
2017. jan. 31. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:

Nem alaplapot? Nemtudom az előlapnak mi köze hozzá. Ha alaplapot kell cserélni ami 27000Ft valószínűleg a bevizsgálás során felhasználó által okozott sérülést fedeztek del. Pl kiszakadt az USB . ami nem hiszem hogy indokolná a lassú töltést.

Ez esetben felteszem hogy azért hívták fel rá a figyelmedet. Mert a garancia ebben az esetben nem érvényes. Ha valóban ez a baja.

2017. jan. 31. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:

Amit köznyelvben garanciának hívunk az hivatalosan jótállás, vagy szavatosság lehet. Nézd meg melyik van rá.

Jelentős különbség hogy jótállásnál a teljes időszak alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás miattad következett be, míg szavatosságnál csak 6 hónapon belül.


Mond meg a cégnek hogy vagy javítsák meg a telefont, vagy független akkreditált minőségvizsgáló szakvéleményét hozzák, hogy a te hibádból hibásodott meg. Ez utóbbi nem olcsó, úgyhogy inkább megjavítják.



[link]

2017. jan. 31. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 A kérdező kommentje:
Előlap cserét mondtak. Az okospultnál mondtam, hogy szerintem akkumulátor baja van. Egyből rá vágta kérdését, hogy gyorsan lemerül? Szóval nem én voltam az első aki így járt egy media marktos telefonnal.
2017. jan. 31. 14:27
 9/18 Ypszilon1980 ***** válasza:

Van az úgy,hogy az érintkezők,amik az alappanelen vannak,felválnak,mert mondju a csatlakozó elmozdul,vagy sokat van erőltetve,ilyenkor alaplapcsere segít csak,magát a csatit hiába cserélik ki,nincs mihez forrasztani.Amúgymeg fotót szokás csinálni róla a szervíznek,hiszen ezzel igazolja mi a hiba.Ha ez nincs,akkor mondhat akármit,nincs dokumentálva megfelelően.

Az,hogy mire kell fizetned,mire nem,azt nem tudom,de ha erre azt mondják,hogy nem rendeltetésszerű használat,akkor sajnos ugrik a gari.

2017. jan. 31. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 A kérdező kommentje:
És ha a szervíz nem ad papírt arról, hogy a fogyasztó a hibás akkor reklamálhatok, hogy adják vissza az árát?
2017. jan. 31. 15:06
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!