A Media Markt hibás készülék esetén vissza fizeti a termék árát?
Elméletileg, egyik barátom szerint. Aki szintén kereskedellemben dolgozik. Az üzlet 3 nap után nem köteles visszafizetni a termék árát. Amernnyiben a javítás lehetséges.
A te esetedben érdemes bejátszani hogy szeretnéd visszakapni a termék árát, Az az üzletlánc jóindulatán múlik hogy eleget tesznek-e a kérésednek. Jelen esetben ez lenne a logikus. a Media Markt részéről.
HA javítható, akkor a szervíz felajánlja a javítás lehetőségét, ahogy ezt az esetedben is megtörtént. Ha javíthatatlan, akkor cserére jogosító igazolást kapsz a szervíztől, terméket nem. Ezzel a cserére jogosítóval vagy kapsz egy ugyanolyan telefont, vagy levásárolhatod az árát. De a levásárlás is általában úgy működik, hogy kártyán kapod az összeget, és csak abban a bolthálózatban tudod elkölteni.
Ugyan nem Media-s vagyok, de kétlem, hogy náluk máshogy működne.
Nem alaplapot? Nemtudom az előlapnak mi köze hozzá. Ha alaplapot kell cserélni ami 27000Ft valószínűleg a bevizsgálás során felhasználó által okozott sérülést fedeztek del. Pl kiszakadt az USB . ami nem hiszem hogy indokolná a lassú töltést.
Ez esetben felteszem hogy azért hívták fel rá a figyelmedet. Mert a garancia ebben az esetben nem érvényes. Ha valóban ez a baja.
Amit köznyelvben garanciának hívunk az hivatalosan jótállás, vagy szavatosság lehet. Nézd meg melyik van rá.
Jelentős különbség hogy jótállásnál a teljes időszak alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a meghibásodás miattad következett be, míg szavatosságnál csak 6 hónapon belül.
Mond meg a cégnek hogy vagy javítsák meg a telefont, vagy független akkreditált minőségvizsgáló szakvéleményét hozzák, hogy a te hibádból hibásodott meg. Ez utóbbi nem olcsó, úgyhogy inkább megjavítják.
Van az úgy,hogy az érintkezők,amik az alappanelen vannak,felválnak,mert mondju a csatlakozó elmozdul,vagy sokat van erőltetve,ilyenkor alaplapcsere segít csak,magát a csatit hiába cserélik ki,nincs mihez forrasztani.Amúgymeg fotót szokás csinálni róla a szervíznek,hiszen ezzel igazolja mi a hiba.Ha ez nincs,akkor mondhat akármit,nincs dokumentálva megfelelően.
Az,hogy mire kell fizetned,mire nem,azt nem tudom,de ha erre azt mondják,hogy nem rendeltetésszerű használat,akkor sajnos ugrik a gari.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!