Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mi a további teendőm az ügy...

Mi a további teendőm az ügy érdekében?

Figyelt kérdés
Egy hónapja vettem magamnak egy Huawei P8Lite-ot, aminek 2hét után tönkre ment a mikrofonja(csak akkor működik ha kihangosítom a telefont) vissza vittem a telefonoshoz és azt mondta,hogy valószínűleg szoftver hibás és, hogy elküldi a szervíznek. Na szóval.. A telefon mióta megvan tokban volt tartva, soha az életben nem hordtam gatya zsebben. Egyetlen egy karcolás volt a hátulján amit a jegyzőkönyvbe fel is tüntetett az eladónő. A hét közepén kaptam vissza a telefont úgy, hogy el van görbülve!!! Megvan hajolva az egész. Vissza vittem a boltba a telefont és közölték velem hogy nem tudnak vele mit csinálni, ráadásul még a garanciámat is elvették. Kihez forduljak, hogy a káromat megtérítsék?? És nem elég, hogy elhajlították a telefont, de még meg sem csinálták. Mi tévő legyek?

2017. jan. 13. 12:37
 1/9 anonim ***** válasza:
Hol vetted? Meg mi az hogy elvették a garanciád?
2017. jan. 13. 12:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Normális telefonszervizben lefényképezik, beszkennelik a telefont átvételkor nagy felbontással, tehát minden karc látszik rajta.


Szerintem mivel megszűnt a fogyasztóvédelem, ezért most valami Járási Hivatalba kell menni, lista a cikk alján.


[link]

2017. jan. 13. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:

Ezért nem szabad sufnigsm-be telefont venni.

Ha nem tudod bizonyítani, hogy előtte nem volt elhajolva, akkor sok mindent nem tehetsz szerintem.

2017. jan. 13. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:
A Telekomban vettem a telot... És a Huawei szervíztől küldték vissza, hogy megvan hajolva.
2017. jan. 13. 13:12
 5/9 anonim ***** válasza:
de mi a serviz neve vagy címe? Budaörsi cég?
2017. jan. 13. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Igen budaörsi.
2017. jan. 14. 10:22
 7/9 anonim ***** válasza:

Na mi lett?!

Egyébként békéltető testülethez kellett volna fordulnod. Simán nyered a dolgot, hogy nem életszerű az, hogy ha egy karcot jegyzőkönyveznek átvételkor, akkor a többi hibát nem. Szerintem összekavarták a telefonokat.

2019. márc. 16. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ja és még azon mód a panaszkönyvbe kellett volna írnod.
2019. márc. 16. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Küldözgetik futárcéggel, brutális csomagkezelés, elégtelen csomagolással kombinálva simán eredményezhet ilyet. Olvashattunk már hasonló történeket.
2019. márc. 16. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!