Extreme digitalon vásároltam online mobiltelefont, de mivel mindaközben kaptam másikat, le kellett mondanom a rendelést. Megtehetem?
Na, akkor részletezzük.
"Extreme digitalon vásároltam online mobiltelefont, de mivel mindaközben kaptam másikat, le kellett mondanom a rendelést. Megtehetem?"
Semmi sem tiltja.
"Futárral hozattam ki, akinek mondtam, vigye vissza, nem kell."
A futárszolgálat díját elvileg a feladó fizeti, így neked ezzel kapcsolatosan semmilyen kötelezettséged nincs.
" Írtam nekik, hogy nem kell a mobilt."
Így is kell. Írásban kell nyilatkozni. Az elállás 14 napos határideje attól számít, mikor átvetted az árut. Ha nem vetted át, nincs elállási határidő.
" Múlt pénteken vettem, azóta 8 nap telt el, így 14 napon belül vagyok."
Ahogy említettem, ez esetben lényegtelen.
" El van így intézve a lemondásom?"
Ahogy írtam, az elállást írásban kell jelezned, azzal teljesítetted a rád háruló kötelezettséged.
" Az üzenetre még nem válaszoltak. Ügyfélszolgálat nem veszi fel,olyan sok az ügyfél."
Nem probléma, nem is kötelező válaszolni, elég ha a fizetéskor használatos módon visszatérítik az áru értékét. Egyéb más módot is kérhetsz tőlük írásban. A legcélszerűbb a számlára utalás.
Röviden, ilyenkor az áruház részére eljuttatott nyilatkozatodban az szerepeljen, hogy élni kívánsz a vásárlástól való elállás jogával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!