EBay rendelés probléma! Szerintetek mit csináljak?
Rendeltem az ebay-en egy telefontokot, ami nem érkezett meg. Felvettem a kapcsolatot az eladóval. Először újraküldeni akarta a terméket, de én mondtam neki, hogy inkább kérném vissza a pénzt. Ma a következő választ kaptam:
"My friend, As you haven’t received it even though you will get it in the future, So i understand your situation , And refund the money to you, If possible ,would you pls give me a 5 stars positive feedback first? After we checked ,we can refund the money to you very soon, As i am a new comer,so the positive feedback is very important for me, I know you are very sincere and nice, So,hope you can help me, I am very honest person,and never cheat you , So,hope you understand, Is that ok for you?"
Aki nem érti, annak a kedvéért röviden leírom: az a lényeg, hogyha adok először adok neki pozitív visszajelzést és 5 csillagot, akkor utalja csak vissza a pénzt. Viszont mi lesz, ha adok neki, aztán nem utal semmit és eltűnik? Nem tudom, hogy higgyek-e neki, vagy hogy mit válaszoljak. Mert ha meg nem adok, akkor meg lehet, hogy azért nem küldi vissza a pénzemet.
Szerintetek mit csináljak, valaki járt már így??
Mennyi ido telt el a rendeles ota?
Az eladonak direktbe irtal vagy a resolution centeren keresztul?
Nem adhatsz neki pozitív értékelést és 5 csillagot, ha egyszer nem kaptál semmit. Nem tudom az eladó csak ennyire hülye, vagy naiv, vagy át akar verni - igaz egy tok árából nem fog lelépni.
Írd vissza neki, hogy az ajánlatát köszönöd, de pénzügyi biztonsági okok miatt az értékelést a visszautalást követően fogod megtenni, ha a rendszer engedi. Úgy emlékszem case nyitás után nem lehet már értékelni...
Köszönöm a válaszokat! Végül azt írtam neki, hogy először küldje a pénzt, és ha megkapom, akkor adok neki pozitívat, ha nem, akkor meg negatívat. Plusz hogy lecsekkoltam a profilját, 3 éve tag, szóval nem mondanám h annyira új lenne itt.
Erre a következő választ kaptam: "my friend, i hhave to tell you that i just a service not the company boss, i just gratuated from my university, so maybe you misunderstand me, so ,if you agree to give me a 5 stars we can refund the money to you, i just want the honest between us, is that right?"
Nagyon próbálkozik. Viszont közben megnéztem, igaza lehet annak, aki azt írta, hogy Case nyitás után már nem lehet értékelni, mert tényleg nem találtam sehol. Így most megírtam neki, hogy nem tudok már értékelni, úgyhogy nem tudom mire vár, küldje vissza a pénzem.
Kíváncsi leszek, mit reagál. Most akkor tényleg nem tudnám már értékelni, vagy csak én nem találtam? Mit tehetnék a továbbiakban, ha még mindig nem lesz hajlandó a refund-ra??
én vagyok aki írta.
csak úgy értettem, ha adsz + feedbacket akkor nem szoktak veled foglalkozni (vagy már nem is tudom pontosan)
de megírhatod neki nyugodtan, hogy amíg nincs terméke nincs pénz addig minek adjál + feedbacket? szóval vagy küldje újra vagy adja a pénzt, semmire nem adsz + feedbacket :)
Közben történnek az események.
Ma reggelre ezt a választ kaptam: "my friend, it is ok for you to leave a positive fedback to us, you can find out the order in our store, and can do this, i promise i will refund the money to you, the time is also very urget, so,i don't want to waste your time, is that ok for you?"
Nem tudom, miért ennyire fontos neki az az 1 visszajelzés, de nagyon nem akarja visszaadni a pénzemet. Nekem meg már elegem lett az egyezkedésből, úgyhogy rámentem a "please ask us to step in" részre, és röviden leírtam, hogy már többször is kértem vissza a pénzt, de nem akarja visszaadni amíg nem kap positive-ot, sem a terméket, sem pénzt nem kaptam meg, így minek adjak neki pozitívat. Gondolom ez az "us" az ebay buyer protection lehet (javítsatok ki ha tévedek!), szóval most kíváncsian várom,ők mit tesznek majd. Valakinek volt már tapasztalata velük?
Na, végül megoldódott a dolog. Írtam az eBay-nek, és nem telt el 2 óra, már jött az e-mail hogy full refundot kaptam :) Végülis egy neutral-t (semleges?) adtam az eladónak, mert ugyan visszakaptam a pénzem, de könyörögni kellett érte.
Köszönöm mindenkinek a segítő válaszokat :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!