Rendszergazdát hol tudom megtalálni a készüléken belül? Vagy hogyan tudom kideríteni még mi lehet a baj?
Mobiltelefonon másképp működnek a dolgok, mint a PC-n. Itt nem kell rendszergazdai jogosultság, hogy megnézd mi a gond.
Ennyi leírás kevés ahhoz, hogy válaszolni tudjon az ember. Ha nagy a gond, akkor irány a szerviz, de addig ellenőrizni kell, hogy a routeren nincs tiltva a mobil (MAC cím alapján) - persze ha van rá lehetőséged, mobilon a wifi beállítások rendben vannak-e, elég közel vagy a routerhez.
Azt is kipróbálhatod, hogy kicsit pihenteted a telefont: megeshet, hogy túlmelegedett és az a baja. A másik, a kicsi akkufeszültség, akkor energia takarékosság miatt csinálja ezt, de ezt kizárnám, mivel napok óta ez nem állhat fenn (hosszabb távon).
A wifire mások (vagy más eszközök) tudnak-e csatlakozni? Ne azt nézd, hogy a routeren kábelen keresztül, van-e internet, hanem wifin keresztül, van-e.
Azért érdekelne, pontosan milyen telefonod van?
Böngészőknél nálam is rosszalkodik, ha Facebokon használom.
Amúgy látom, nem a wifivel van a baj, ahogyan írtad, hanem mással. Ezzel a proxyszerver hibával nem lehet mit kezdeni. Egyedül csak az a tippem, hogy túl sokan használják és ez lehet a gond.
Mobilos böngészőn mást behoz? Milyen böngészőt használsz? Chrome-t, Firefoxot, vagy valami mást?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!