Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ha a ma vásárolt telefon nem...

Ha a ma vásárolt telefon nem kapcsol be, egyértelműen hibás, és holnap irány az üzlet?

Figyelt kérdés
Huawei Y3 az áldozat, amit egyből töltőre raktam amikor hazaértem (13.45). Még most is pirosan világít a hátoldalán a kamera körüli kör. A problémám az, hogy először azt hittem, egyáltalán nincs az akksiban annyi szufla se, hogy emiatt nem kapcsol be, de 2 óra töltés után aggódni kezdtem, így 22h felé járva pedig most már erősen aggódom amiatt, hogy hibás. A mellékelt kézikönyve elég kevés infót tartalmaz, annyi van benne, hogy melyik gombnak mi a funkciója, és hogy mik az első lépések, meg biztonsági tanácsok. Az első lépések egyértelműek, úgy is tettem, este pedig megnéztem 3 unboxing videót, hátha én barmoltam el valamit, de nem, az akksi jól van benne, és jó gombot nyomok bekapcsoláskor. Esetleg a miniatűr sim kártyát rakhattam még bele rosszul de állítólag ettől még be kellene kapcsolnia. Szerintetek van valami, amit benéztem? 8 óra töltéstől már ugye indulhatna?
2016. szept. 18. 21:51
 1/1 anonim ***** válasza:
Ha már 2 órányi töltés után sem kapcsol be, akkor vidd vissza! Legközelebb már a vásárlási helyen kérd meg őket, hogy kapcsolják be neked (én ahol jártam, ott mindig az eladó mutatta még a készüléket és kapcsolta be - sosem kellett ezt külön kérném).
2016. szept. 18. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!